دستگاه‌های انتظامی و قضائی با عناصر ساماندهی بی‌حجابی برخورد کنند
کد خبر: 4193493
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
امام جمعه موقت اهواز:

دستگاه‌های انتظامی و قضائی با عناصر ساماندهی بی‌حجابی برخورد کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین میر احمدرضا حاجتی گفت: از دادستان و دستگاه‌های انتظامی و قضائی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌خواهیم به هیج وجه از حفظ حدود الهی حجاب کوتاه نیایند و با عناصری که بی‌حجابی را تشدید و ساماندهی می‌کنند، برخورد شدید کنند.

حجت‌الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، امروز، 22 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه خداوند می‌فرماید شرط کسب سعادت، تقوا است، گفت: آن کس که مرد میدان و عمل است و در مقابل آمریکا و اسرائیل می‌ایستد مثل سردار سلیمانی دارای تقواست.

وی با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان، یاد خدا و اهل بیت(ع) رحمت الهی را نازل می‌کند، بیان کرد: ماه رجب باعث بارش رحمت بر بندگان صالح می‌شود که 16 عمل از جمله اعتکاف در مفاتیح‌الجنان برای این ماه ذکر شده است؛ ايام این ماه را دریابید.

حاجتی ادامه داد: در مکتب تربیتی امام راحل، تربیت انسان یک اصل است. در خاطرات شهید صیاد شیرازی آمده است که اوایل جنگ بود و فرماندهان به امام(ره) می‌گفتند شرایط خوب نیست، ایشان فرمودند شما چیزی دارید که دشمنان شما ندارند و آن انسان‌ها هستند. تقوا انسان درست می‌کند و انسان که به میدان آمد جبهه حق به نفع انسان می‌شود.

امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر فرزندآوری و نهی از منکر از سوی جوانان گفت: از دادستان و دستگاه‌های انتظامی و قضائی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر می‌خواهیم به هیج وجه از حفظ حدود الهی حجاب کوتاه نیایند و با عناصری که بی‌حجابی را تشدید و ساماندهی می‌کنند، برخورد شدید کنند.

حاجتی بیان کرد: ديشب آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها با همراهی بحرین حمله به یمن را آغاز کردند که پشیمان خواهند شد. بین بیش از صد روز حمله به غزه، حادثه تروریستی کرمان و حمله به یمن ارتباط است.

وی ادامه داد: یکی از صفات انسان باتقوا، بصیرت است. با ظهور امام روح‌الله شرایط دنیا تغییر کرد و مسیر زندگی بشریت را تغییر داد. اولین کسی که جرئت کرد بعد از جنگ جهانی دوم بگوید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند امام(ره) بود؛ ایشان سربازانی تربیت کرد که دنیا را تغییر دادند. ایرانی که بخش‌هایی از مالکیت خود را در دوران قبل از انقلاب از دست داد پس از ظهور امام(ره) با نسلی مواجه شد که گفتند مالکیت ایران را نگه می‌داریم و در دهان استکبار می‌زنیم. با ظهور امام روح‌الله سربازانی بروز کردند که در برابر استکبار سر خم نکردند. مجاهدان عراقی بسیاری در مقابل صدام در جنگ عراق و ایران جنگیدند و یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن نیفتاد. پهپادهای آمریکایی سرنگون می‌شوند و ناوهای آنها نابود می‌شوند. این همان ایران متقین و روح‌الله است. کشتی نفت ما را سال گذشته دزدیدند دیروز در دریای عمان مجاهدان ما ناو آنها را توقیف کرده و برگرداندند.

حاجتی افزود: تاریخ تغییر کرده و یاران روح‌الله و سیدعلی خامنه‌ای(مدظله العالی) در صحنه هستند و با مشت محکم در دهان استکبار می‌کوبند. بشارت می‌دهم که نقشه دنیا در حال تغییر است. امام راحل 30 روز قبل از رحلتشان به مسئولان تذکر داد که این انقلاب محدود به مرزهای ایران نیست. این انقلاب نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری امام زمان(عج) است. صد روز عرب اهل سنت غزه را کوبیدند و کسی به فریاد آنها نرسید الا شیعه عراق، ایران و لبنان و یمن. اینها سربازان رهبر الهی مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام
captcha