مشارکت در انتخابات، پذیرش مسئولیت اجتماعی است
کد خبر: 4200925
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان:

مشارکت در انتخابات، پذیرش مسئولیت اجتماعی است

عبدالله حبیبی با بیان اینکه امیدواریم تداوم انقلاب با حضور پررنگ دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات تضمین شود، گفت: آموزش و پذیرش مسئولیت اجتماعی در زندگی اجتماعی، بخشی از آموزه‌های امروز به دانش‌آموزان است.

همایش یاوران انقلاببه گزارش ایکنا از خوزستان، عبدالله حبیبی، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در همایش یاوران انقلاب که امروز، اول اسفندماه با حضور دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز خوزستانی در مجتمع ورزشی آموزگار اهواز برگزار شد، گفت: سازمان دانش‌آموزی امروز در همایشی با حضور  دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی، مهارت‌هایی را که به این دانش‌آموزان آموزش داده به نمایش خواهد گذاشت.

وی با اشاره به ضرورت حضور دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات افزود: امیدواریم تداوم انقلاب با حضور پررنگ دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات تضمین شود و بتوان انتخاباتی پرشور را با حضور دانش‌آموزان رأی اولی رقم زد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اهمیت پذیرش مسئولیت اجتماعی گفت: آموزش و پذیرش مسئولیت اجتماعی در زندگی اجتماعی، بخشی از آموزه‌های امروز به دانش‌آموزان است.

وی بیان کرد: تداوم انقلاب با حضور همیشگی دانش‌آموزان در صحنه تضمین خواهد شد که مصداق بارز آن، حضور دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات است و دانش‌آموزانی که حق رأی ندارند نیز والدین خود را به حضور در پای تشویق می‌کنند. تضمین انقلاب را به عهده این نسل جوان خواهیم سپرد. 

انتهای پیام
captcha