تنوع محصولات قرآنی در نمایشگاه قرآن یزد مطلوب است
کد خبر: 4204692
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

تنوع محصولات قرآنی در نمایشگاه قرآن یزد مطلوب است

عزیزالله سیفی گفت: دهمین نمایشگاه قرآن و عترت یزد از جهات مختلف ارائه کتاب‌های قرآنی، دینی و مذهبی و ادعیه، حجاب و عفاف، برنامه‌ها و نرم‌افزارهای قرآنی به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان مطلوب و از تنوع خاصی برخوردار است.

عزیزالله سیفی، رئیس شورای شهر یزدعزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جریان بازدید از دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در گفت‌وگو با ایکنا، برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در آستانه ماه مبارک رمضان را از اقدامات ارزشمند اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانست که با همکاری مجموعه‌های مختلف فرهنگی برپا شده است.

وی ادامه داد: قرآن کتاب زندگی است و اگر جامعه امروزی با همه مشکلاتی که در دنیای امروز وجود دارد، بخواهد به سمت هدایت و پیشرفت حرکت کند، باید به قرآن و دستوراتی که در این کتاب الهی دارد، برگردد تا انسان‌ها در زندگی بشری استفاده و هدایت و به کمال برسند.

سیفی افزود: همه دستوراتی که در زندگی بشری لازم و ضروری است، در قرآن کریم وجود دارد. برخی فکر می‌کنند قرآن تنها جنبه قرائت و بحث‌های عبادی دارد، در صورتی که قرآن کتاب زندگی و هدایت است که جامعه و دنیا را به سمت کمال هدایت می‌کند. لذا برای پیشرفت باید به قرآن روی آورد و این راه و مسیر است که می‌تواند هدایتگر جامعه بشری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت از جهات مختلف اعم از کتاب‌های قرآنی، دینی و مذهبی و ادعیه، حجاب و عفاف و برنامه‌ها و نرم افزارهای قرآنی به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان از تنوع خاصی برخوردار است، این نمایشگاه را بسیار قوی خواند و گفت: از همه مردم و خانواده‌ها درخواست دارم با فرزندان نسبت به حضور در این نمایشگاه اقدام کنند تا همه بتوانیم آنچه در قالب وظیفه دینی برعهده داریم، انجام دهیم.

 

انتهای پیام
captcha