پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود
کد خبر: 4206119
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی با تأکید بر تبیین جایگاه نظام برای مردم و نسل جوان گفت: ۱۲ فروردین نماد حکومت جمهوری اسلامی است و اکنون باید به نوجوانان، جوانان و کودکان پیام انقلاب اسلامی را برسانیم که رسانه‌ها در این زمینه نقش‌آفرین هستند.

نشست خبری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ۲۷ اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان به تشریح برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویژه ۱۲ فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: پرچم جمهوری اسلامی و پرچم‌های سیا‌ه به‌مناسبت ایام شهادت امام علی(ع) در کنار قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد به اهتزاز درمی‌آیند و به این مناسبت غرفه‌هایی برای کودکان و نوجوانان نیز برپا می‌شود.  
 
وی با تأکید بر حفظ شأن و منزلت ماه مبارک رمضان و اینکه باید با فرهنگ‌سازی حرمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داری حفظ و به یک فرهنگ فراگیر تبدیل شود، افزود: به‌مناسبت روز جمهوری اسلامی در مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله ماسور به‌صورت ویژه و در سا‌یر مساجد سطح شهر نیز برنامه‌هایی خواهیم داشت. 
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر تبیین جایگاه نظام برای مردم و نسل جوان اظهار کرد: ۱۲ فروردین نماد حکومت جمهوری اسلامی است و اکنون باید به نوجوانان، جوانان و کودکان پیام انقلاب اسلامی را برسانیم و رسانه‌ها در این زمینه نقش‌آفرین هستند.
 
غلامی در ادامه با اشا‌ره به جنگ غزه و لزوم حمایت از مردم بی‌پناه غزه و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان که به نام روز قدس نام‌گذاری شده است باید با شرکت در راهپیمایی حمایت خود را از مردم غزه اعلام کنیم.
انتهای پیام
captcha