اسکان بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 4206697
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳

اسکان بیش از ۹ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش لرستان

دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون یک هزار ۷۱۲ خانوار که شامل ۹ هزار و ۳۷ نفر می‌شوند توسط پایگاه‌های ستاد اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده‌اند.

اسفندیار گنجی‌پور، دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، اسفندیار گنجی‌پور، دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش لرستان در سخنانی با بیان اینکه ستاد اسکان به‌طور رسمی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ اسکان مسافران نوروزی را شروع کرده است، گفت: تاکنون یک هزار ۷۱۲ خانوار که شامل ۹ هزار و ۳۷ نفر می‌شوند توسط پایگاه‌های ستاد اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه این آمار به تعداد نفر در روز ۱۸ هزار ۷۴ نفر است، افزود: مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش لرستان در ۱۶۵ مدرسه سراسر استان جانمایی شده‌اند که بیش از ۱۶۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران در سه سطح الف، ب و ج آماده شده‌ است و از این تعداد ۱۴۰۰ کلاس در سطح الف و ب با امکانات مناسب هستند.

یادآور می‌شود، امسال در ۱۵ نقطه استان لرستان از جمله الیگودرز، ازنا، دورود، نورآباد، بروجرد، الشتر، کوهدشت، پل‌دختر و خرم‌آباد نوروزگاه و سیاه چادرهای عشایری برپا شده است که تا ۱۵ فروردینماه میزبان مسافران نوروزی هستند.
انتهای پیام
captcha