ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صداوسیما ویژه طلاب تمدید شد
کد خبر: 4207460
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
تا ۲۰ فروردین ماه

ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صداوسیما ویژه طلاب تمدید شد

رئیس دانشکده دین و رسانه گفت: ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشکده صداوسیمای قم ویژه طلاب سراسر کشور تا بیستم فروردین ماه تمدید شد.

کمال اکبری، رئیس دانشکده دین و رسانه

کمال اکبری، رئیس دانشکده دین و رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشکده صداوسیمای استان قم ویژه طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور با توجه به استقبال علاقه‌مندان تا بیستم فروردین ماه تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام آزمون از ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است، افزود: ثبت نام در چهار رشته تولید سیما، ادبیات نمایشی، علوم ارتباطات، دین و رسانه انجام می‌شود.

رئیس دانشکده دین و رسانه با بیان اینکه آزمون اختصاصی در تاریخ ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، عنوان کرد: داوطلبان برای ورود و ثبت نام باید مجموعه شرایط خاصی را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان باید دارای حداکثر ۳۰ سال تمام باشند، خاطرنشان کرد: داشتن مدرک سطح دو حوزه نیز یکی دیگر از شرایط شرکت در آزمون است.

اکبری گفت: البته افرادی که درحال گذراندن سطح دو هستند نیز تا شهریورماه ۱۴۰۳ فرصت دارند مدرک سطح دو خود را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه مشکل خوابگاه برای شرکت‌کنندگان شهرستانی رفع شده است، تصریح کرد: تلاش داریم زمینه مطلوبی برای حضور طلاب از استان‌های مختلف ایجاد کنیم.

اکبری با اشاره به اینکه دوره‌های مجازی برای داوطلبان شرکت در آزمون را مدنظر قرار دادیم، اظهار کرد: منابع پیشنهادی و مباحث متمرکز در این دوره‌ها بیان خواهد شد و شرکت در آن برای داوطلبان بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه اطلاعیه تکمیلی در سایت دانشکده منتشر خواهد شد، مطرح کرد: با توجه به اینکه در حال تلاش برای اخذ مجوز رشته هنر‌های رایانه‌ای هستیم، اگر به هر دلیلی اخذ مجوز تأخیر داشته باشد، فرصت ثبت نام را تمدید خواهیم کرد.

استاد حوزه ودانشگاه با اشاره به اینکه امکانات ورزشی برای گذراندن اوقات فراغت تهیه شده است، عنوان کرد: همچنین استودیوی آموزشی و حرفه‌ای به مرحله بهره‌برداری رسیده است و از ابتدای ترم جاری در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه رشته تولید سیما ویژه برادران است، خاطرنشان کرد: سه رشته دیگر محدودیتی نداشته و خواهران و برادران طلبه می‌توانند در آن شرکت کنند.

ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صداوسیما ویژه طلاب تمدید شد

انتهای پیام
captcha