سنت حسنه افطاری برای دانش‌آموزان سمنانی برگزار می‌شود
کد خبر: 4209236
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

سنت حسنه افطاری برای دانش‌آموزان سمنانی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: سنت حسنه افطاری برای دانش‌آموزان روزه‌ اولی و سایر دانش‌آموزان مکلف در استان برگزار می‌شود.

جمال وزیری مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان

به گزارش ایکنا، سید جمال وزیری، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان، صبح امروز، 19 فروردین در جمع خبرنگاران از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد قرآنی و افطاری هم‌زمان با سراسر کشور در مدارس غیر دولتی و هیئت‌امنایی استان سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه این رویداد بزرگ قرآنی، ۱۹ فروردین سال جاری، یک‌ونیم ساعت قبل از افطار به‌صورت هم‌زمان در تمامی مدارس غیر دولتی و هیئت‌امنایی سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این سنت حسنه افطاری برای دانش‌آموزان روزه‌اولی و سایر دانش‌آموزان مکلف است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ادامه داد: امیدواریم دانش‌آموزان با حضور پرشور در این گردهمایی بار دیگر اتحاد و انسجام خود را نشان داده و پیام‌آور حفظ و نشر شعائر دینی و معنوی در سطح جامعه باشند.

وزیری بر ایجاد فضای قرآنی در سطح مدارس و جامعه با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام، یادآور شد: گفتمان‌سازی و تبدیل مفاهیم قرآنی مورد نیاز امروز جامعه، باید مورد توجه بیش‌تری قرار گیرد و این گردهمایی بزرگ قرآنی در همین راستا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha