آموزش و پرورش در حیطه فعالیت‌های قرآنی نقشی مؤثر دارد
کد خبر: 4209266
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
محمدی:

آموزش و پرورش در حیطه فعالیت‌های قرآنی نقشی مؤثر دارد

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به حضور پرشور دانش‌آموزان کرمانشاهی در نمایشگاه قرآنی استان، گفت: آموزش و پرورش دستگاهی مؤثر و مهم در حوزه فعالیت‌های قرآن و عترت است چرا که رسالت آموزشی و تربیتی دارد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا، سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در چهارمین روز از نمایشگاه قرآنی استان با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در چهاردهمین نمایشگاه قرآن، اظهار کرد: همه روزه ما شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان کرمانشاهی در نمایشگاه قرآنی استان از اولین روز افتتاح نمایشگاه تا امروز هستیم.

وی افزود: آموزش و پرورش دستگاه مؤثر و مهم در حوزه فعالیت‌های قرآن و عترت است و این امر به سبب رسالت آموزشی و تربیتی است که دارد.

محمدی با اشاره به نقش و اثر قرآن در تربیت دانش‌آموزان، گفت: نمایشگاه قرآن فرصتی مغتنم برای بیان دستاورد‌ها و آثار همکاران ما در استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به فعالیت غرفه این اداره‌کل در نمایشگاه قرآنی استان، ادامه داد: ما در فضایی که ترسیم‌کننده کلاس درسی است به ارائه آموزش‌هایی چون تلاوت قرآن و میز آشنایی با سبک و سیره اهل‌بیت(ع) که معرف کتب مرتبط این حوزه است، پرداخته و همه روزه میزبان دانش‌آموزان عزیز در نمایشگاه قرآن استان هستیم.

وی در پایان اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی و فراگیرشدن آن از اولویت‌ها و اهداف اصلی آموزش و پرورش است و در قرآن کریم ظرفیت‌های تربیتی بی‌شمار و مؤثری برای سعادت نسل جوان ما وجود دارد که باید از آن بهره بگیریم.

انتهای پیام
captcha