پیام مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت شهید محسن حسین‌نیا
کد خبر: 4209501
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶

پیام مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت شهید محسن حسین‌نیا

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت شهید امنیت محسن حسین‌نیا از مازندران در عملیات تروریستی گروه جیش‌الظلم پیامی صادر کرد.

شهادت شهید امنیت محسن حسین نیابه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام مهدی شریف‌تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی شهادت شهید امنیت محسن حسین‌نیا از مازندران در عملیات تروریستی گروه جیش الظلم به مقر نیروی انتظامی در حادثه چابهار پیامی صادر کرد.

در متن پیام آمده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (سوره آل عمران۳)
بار دیگر دست پلید تروریست جهانی به سرگردکی گروه مزدور و خودفروخته‌ای با عنوان جیش‌الظلم، فرزندان دلیر این مرز و بوم را مورد تهاجم ناجوانمردانه خود قرار داده و در کنار شهدای عزیز این حادثه تروریستی، ستوان یکم سید محسن حسین‌نیا، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) اهل روستای روشندان از توابع بخش بهنمیر استان مازندران را نیز در سحرگاه با عظمت رمضان المبارک ۱۶ فروردین به شهادت رساندند.

آنچه مسلم است، این باور قلبی و اعتقادی همه ملت بصیر ایران اسلامی و دیار لاله‌خیز مازندران است که سعادت و خوشبتی هر انسان مؤمن و خداباور مسلمان، رسیدن به فیض عظمای شهادت در راه خدا است و این افتخار نصیب محسن عزیز و خانواده مکرم این شهید سعید شده است.

افتخار خادمی و نوکری آستان اهل بیت (ع) و مداحی خاندان نبی (ص) مدال افتخار دیگری است که سال‌ها بر سینه این شهید عزیز نقش بسته است و فضای معطر محافل حسینی با نوای جانسوز این مرثیه‌خوان آل الله آشنا است و باید گفت، این روز‌ها روضه‌خوان حضرت حسین بن علی(ع) خود جزیی از روضه کربلا است.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و مجامع مردمی وابسته، ضمن محکومیت و اعلام انزجار از حادثه تروریستی و خائنانه‌ گروه تروریستی جیش الظلم که سر در آخور صهیونیسم و آمریکای جنایتکار دارد، به رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم، همکاران، یاران و هیئتی‌ها و مستمعینی که سال‌ها با روضه این شهید سعید اشک ریخته و سینه زدید، تبریک و تسلیت عرض می‌گوییم و از مسئولان مربوطه خواستار پیگیری و دفع کامل این حمله تروریستی و اشد مجازات برای هم‌پیاله‌ها و حامیان و اذناب آن‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha