افق جدید دانشگاه رازی کرمانشاه در توسعه فعالیت‌های قرآنی با هوش مصنوعی
کد خبر: 4209575
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴

افق جدید دانشگاه رازی کرمانشاه در توسعه فعالیت‌های قرآنی با هوش مصنوعی

معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه برای ترویج فعالیت‌های قرآنی باید با فناوری‌های نوین و به روز در جامعه قدم برداریم، گفت: از هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین تلاش می‌کنیم تا افق جدیدی را برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و خدمت به آن انجام دهیم.

تورج زینی‌وند معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه

تورج زینی‌وند، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور در غرفه ایکنا در چهاردهمین نمایشگاه قرآن این استان اظهار کرد: جدای از برنامه‌های معمولی و عادی در ترویج فرهنگ قرآنی امسال قصد داریم با همکاری جهاددانشگاهی از ظرفیت‌های هوش مصنوعی برای بالا بردن سطح فعالیت‌های قرآنی در جامعه استفاده کنیم که جدی‌ترین برنامه معاونت فرهنگی دانشگاه رازی برای سال جدید است.

وی با بیان اینکه انتظار دایم تا مسئولان استانی با دید عملی پای کار بیایند و در این راستا نیازمند به حمایت‌های مادی و معنوی هستیم، افزود: کار فرهنگی هزینه‌بردار است. دشمنان ما در جبهه مقابل برای ضربه‌زدن به فرهنگ ما هزینه‌های بسیار سنگینی می‌کنند و باید دید ما برای مقابله با آنها چه هزینه‌ای می‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: اعتقاد شخصی بنده این است که ریشه اصلی مشکلات فرهنگی و تربیتی جامعه ما دوری از قرآن است که اگر بخواهیم این‌ها را کاهش بدهیم باید فرهنگ قرآنی را ترویج داده و این موضوع باید به‌روز باشد.

وی در پایان گفت: با سوادی که نسل امروز دارند باید با زبان خودشان با آن‌ها گفت‌وگو کنیم و این مسئله نیازمند استفاده از دانش نوین و به‌روز جامعه است و فکر می‌کنم باید برای آن وقت گذاشت و هزینه پرداخت.

انتهای پیام
captcha