کرمانشاه آماده نماز عید فطر
کد خبر: 4209704
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱

کرمانشاه آماده نماز عید فطر

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه گفت: با اعلام چهارشنبه به عنوان روز عید فطر دستگاه‌های اجرایی شهر کرمانشاه آماده برگزاری نماز عید فطر به امامت حجت‌الاسلام غفوری هستند.

کرمانشاه آماده نماز عید فطر

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به جزئیات، زمان و مکان برگزاری نماز عید فطر در استان، اظهار کرد: با اعلام چهارشنبه به عنوان روز عید فطر دستگاه‌های اجرایی شهر کرمانشاه آماده برگزاری نماز عید فطر به امامت حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه کرمانشاه هستند.

وی افزود: تدابیر لازم برای برپایی باشکوه نماز عید فطر در استان اندیشیده شده و نمازگزاران در روز عید برای شرکت در آیین نماز در زمان اعلام شده برای اقامه نماز حضور داشته باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه در پایان به مکان‌های برپایی نماز روز عید فطر در کرمانشاه اشاره و افزود: براساس اعلام هواشناسی و احتمال بارش باران در روز چهارشنبه امکان برپایی نماز روز عید در محوطه باز وجود ندارد بر این اساس، مسجد جامع شهر کرمانشاه و مساجد سطح شهر میزبان نمازگزاران خواهند بود همچنین در صورت مساعدت شرایط جوی نماز عید سعید فطر در بلوار شهید بهشتی رأس ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha