شناخت اسطوره‌های دوران دفاع مقدس به جوانان وظیفه سنگینی است
کد خبر: 4210088
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹

شناخت اسطوره‌های دوران دفاع مقدس به جوانان وظیفه سنگینی است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه نسل جوان باید با اسطوره‌های دفاع مقدس و کسانی که سبب ماندگاری خاک ایران شدند آشنا شوند، گفت: نیروهای مسلح و بسیج بارها شهدایی تقدیم انقلاب و ایران کردند و ما برای شناساندن آن عزیزان وظیفه سنگینی برعهده داریم.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتشبه گزارش ایکنا از کرمان، امیر سرتیپ غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز، ۲۵ فروردین‌ماه در آیین گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌ها و چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد محمدولی قرنی و بیست‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی در کرمان با بیان اینکه جهاد تبیین از وظایف همه ماست، گفت: نسل جوان باید با اسطوره‌های دفاع مقدس و کسانی که سبب ماندگاری خاک ایران شدند آشنا شوند. نیروهای مسلح و بسیج بارها شهدایی تقدیم انقلاب و ایران کردند و ما برای شناساندن ایشان وظیفه سنگینی برعهده داریم.

وی با بیان اینکه شهید قرنی از مظلوم‌ترین شهدای ارتش است که کمتر شناخته شده، افزود: شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت و نقش اصلی را در مقابله با ضد انقلاب ایفا کرد. شهید صیاد شیرازی نیز از شهدای بزرگ و سپهبدان اخلاص است که نقش مهمی در انقلاب اسلامی ایفا کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در پایان به آمادگی نیروهای ارتش و سایر نیروهای مسلح در مقابله با دشمن اشاره کرد و گفت: امروز آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بالاترین حد است و اگر دشمن خطای محاسباتی انجام شود به بهترین وجه پاسخ داده می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha