مشارکت ۲۰ هزار کرمانشاهی در طرح «زندگی با آیه‌ها»
کد خبر: 4210129
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

مشارکت ۲۰ هزار کرمانشاهی در طرح «زندگی با آیه‌ها»

طی ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ هزار کرمانشاهی در طرح «زندگی با آیه‌ها» مشارکت کردند.

مشارکت ۲۰ هزار کرمانشاهی در طرح «زندگی با آیه‌ها»

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰ هزار کرمانشاهی در پویش زندگی با آیه‌ها در کرمانشاه شرکت کردند که مورد استقبال خوب مردم استان قرار گرفت.

در ایام ماه رمضان با مشارکت تحسین‌برانگیز فعالان مردمی و حمایت شایسته و مناسب ظرفیت‌های دولتی شاهد شکل‌گیری جریان هم‌افزایی ملی قرآنی با عنوان «زندگی با آیه‌ها» بودیم جریانی که مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر امسال با تعابیری، چون «جلوه قرآن در سراسر این ماه، چشمگیر بود» و «از نقاط برجسته ماه مبارک امسال، برنامه‌ها و تفاوت‌های قرآنی بود» بودیم.

یادآور می‌شود، ترویج و تعمیق سبک زندگی قرآنی در جامعه از اهداف طرح «زندگی با آیه‌ها» است که تا پایان ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

در استان کرمانشاه برای تبلیغ طرح زندگی با آیه‌ها از ظرفیت فضای مجازی، مبلغین و جلسات جزءخوانی قرآن در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها استفاده شده و هر روز به سه نفر از برندگان جوایزی اهدا شده است.

این طرح در بین اقشار مختلف مردم به مناسبت ماه مبارک رمضان با گفتمان‌سازی قرآنی و تبدیل مفاهیم منتخب قرآن کریم به باورها، اندیشه‌ها و رفتار‌های عملی در بین تمامی اقشار مختلف مردم تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha