بیانیه دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان لرستان در پی حمله ایران به اسرائیل
کد خبر: 4210316
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان لرستان در پی حمله ایران به اسرائیل

دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان لرستان در بیانیه‌ای خواستار تبیین درست ابهت، اقتدار، صلابت و شجاعت ایران اسلامی و شکسته شدن هیمنه و قدرت پوشالی رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل به مردم شدند.

دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان لرستان امروز، 26 فروردین‌ماه در بیانیه‌ای حمایت خود را از حملات ایران به رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند. در این بیانیه آمده است:

«لاحول و لاقوة الا بالله العلي العظيم حسبنا الله و نعم الوكيل نعم المولی و نعم النصیر

وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لٰكِنَّ اَللّٰهَ رَمىٰ

حمله موشکی و پهبادی دلاورمردان سپاه عزیز ایران اسلامی که با حمایت نیروهای مسلح و مصوبه شورای امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت موجب خوشحالی ملت عزیز ایران و همه آزادگان جهان و همچنین موجب خوشحالی و تقویت جبهه مقاومت گردید.

دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان لرستان این اقتدار و توانمندی و قدرت بازدارندگی زیبا را به فرماندهی کل قوا و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و خانوادهای معظم شهدا و همه ملت سرافراز ایران اسلامی و همه آزادگان و حامیان ملت مظلوم و مقتدر فلسطین تبریک و تهنیت عرض می‌کند.

خدا را سپاس می‌گوییم و به این عظمت و اقتدار و توانمندی نظامی سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افتخار ‌و بار دیگر خدا قوت به این عزیزان عرض می‌کنیم و با تمام وجود سلام و صلوات می‌فرستیم به روان پاک شهدا و امام شهدا که موجب عزت ایران اسلامی شدند و درود بر این رهبر حکیم و مدبر عزیزمان که این‌چنین کشور را مدیریت می‌کنند که موجب افتخار جهان اسلام شده‌اند.

امروز رسالت همه ما تبیین درست ابهت، اقتدار، صلابت و شجاعت ایران اسلامی و شکسته شدن هیمنه و قدرت پوشالی رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل است که باید برای مردم تبیین شود.»

انتهای پیام
captcha