بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حمایت از حمله موشکی سپاه
کد خبر: 4210389
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حمایت از حمله موشکی سپاه

جمعی از کارکنان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حمایت از حمله موشکی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه صادر کردند.

آرم دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان،‌ جمعی از کارکنان، اعضای هیئت علمی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حمایت از حمله موشکی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه صادر کردند. در این بیانیه آمده است:

«بسم الله قاصم الجبارین»

إِن تَسْتَفْتِحُواْ فَقَدْ جَاءكُمُ الْفَتْحُ وَإِن تَنتَهُواْ فَهُوَ خَيْرٌ لَّكُمْ وَإِن تَعُودُواْ نَعُدْ وَلَن تُغْنِيَ عَنكُمْ فِئَتُكُمْ شَيْئًا وَلَوْ كَثُرَتْ وَأَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُؤْمِنِينَ

نسل‌کشی اسرائیل خبیث در فلسطین و غزه مظلوم، اقدامی غیرانسانی و برگرفته از خوی پلید سردمداران این رژیم منحوس است که در شش ماه بیش از 34 هزار نفر را به خاک و خون کشیدند و در رذالت و شیطان‌صفتی از هیچ فعلی دریغ نورزیدند و اگرچه قتل و غارت مسلمانان مظلوم غزه را دستاوردی برای خویش می‌دانستند، اما ذات حیوان صفت آنان برای تمام دنیا کاملا آشکار شد و در چشم تمامی جهانیان خفیف، ذلیل و منفور شدند.

 امروز به مدد و فضل الهی و با رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، سربازان وفادار وطن، طوفانی عظیم در رژیم صهیونیستی برپا کردند و با قدرت و اقتدار و در پیکاری عیان، سیلی سخت و کوبنده‌ای از جانب تمام آزادگان عالم بر رخ منحوس این جرثومه فساد به یادگار گذاشتند.

شیرینی و حلاوت این سیلی سخت بر گونه دشمن، برای ما ساکنان مرزنشین سیستان‌و‌بلوچستان که هر روز فرزندان و برادرانمان در راه دفاع از میهن به دست این ایادی شیطان به شهادت می‌رسند بسیار گوارا و جان‌بخش بود.

به امید نابودی کامل رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی به‌دست رزمندگان غیور میهن‌مان.

ان‌شاء‌الله»

انتهای پیام
captcha