«جهاد رسانه‌ای» مرحله تکمیلی عملیات وعده صادق است
کد خبر: 4210447
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
آیت‌الله رجبی:

«جهاد رسانه‌ای» مرحله تکمیلی عملیات وعده صادق است

عضو شورای عالی آموزش و پرورش با تقدیر از علمیات غرورآفرین «وعده صادق» گفت: گام بعدی و تکمیلی این جهاد، جهاد رسانه‌ای است که با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام و تلاش و اخلاص مجاهدان محقق خواهد شد.

محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه‌های علمیه عصر امروز یکشنبه ۲۶ فروردین در پی علمیات افتخار آمیز وعده صادق پیامی منتشر کرد که مشروح آن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

با عنایت حضرت بقیه‌الله‌الأعظم (ارواحنافداه) و به دست نیرو‌های نظامی مخلص جمهوری اسلامی، رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل خطای محاسباتی و اقدام سفیهانۀ خود تنبیه شد.

این اتفاق هرچند جریان رسانه‌ای صهیونیستی بخواهند آن را تقلیل دهند و کوچک نشان دهند؛ اثر خود را گذاشت و معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را تغییر داد.

گام بعدی و تکمیل‌کننده این جهاد، جهاد رسانه‌ای است که با توکل به خدا و توسل به اهل‌بیت علیهم‌السلام و تلاش و اخلاص مجاهدان محقق خواهد شد؛ ان‌شاءالله.

این پیروزی شیرین را به محضر بقیة‌الله‌الأعظم (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، جبهۀ مقاومت و امت اسلامی در سراسر دنیا تبریک عرض می‌کنم.

وَ مَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ
محمود رجبی
١۴٠٣/٠١/٢۶

انتهای پیام
captcha