تقویت جبهه مقاومت از ثمرات مهم عملیات وعده صادق است + فیلم
کد خبر: 4210477
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
نماینده ولی فقیه در سمنان:

تقویت جبهه مقاومت از ثمرات مهم عملیات وعده صادق است + فیلم

حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه تقویت جبهه مقاومت یکی از ثمرات مهم عملیات مقتدرانه سپاه است، گفت: تقویت عزت و اقتدار ایران اسلامی، تثبیت امنیت ملی و تمامیت ارضی یکی از دستاوردهای بزرگ عملیات اخیر بود.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای اداری سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، روز گذشته، 26 فروردین‌ماه در جلسه شورای اداری استان سمنان ضمن تقدیر از عملیات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات شادمانی اقشار مختلف مردم را به دنبال داشت.

وی افزود: عملیات اخیر یک اقدام محدود در راستای انتقام خون شهدای کنسولگری ایران در دمشق بود که در این راستا این عملیات یک اقدام تنبیهی و تلافی‌جویانه بود تا رژیم صهیونیستی را نسبت به جنایات وحشیانه‌اش متنبه کند.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه در این عملیات هیچ مرکز بیمارستانی، مسکونی یا آموزشی در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار نگرفت، گفت: اهداف این عملیات صرفاً به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی محدود شده بود که این امر نشان می‌دهد ایران بر خلاف صهیونیست‌ها در اقدامات نظامی خود نیز به مسائل انسانی توجه دارد.

مطیعی با اشاره به اینکه تمام ساکنان سرزمین‌های اشغالی، افرادی اشغالگر و هم‌عقیده با سران رژیم صهیونیستی هستند، یادآور شد: نظام اسلامی فعلاً با سایر مراکز رژیم جعلی صهیونیستی کاری ندارد.

نماینده مقام معظم رهبری در سمنان گفت: ایران در این عملیات فقط بخش کوچکی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت زیرا با همین اقدام نیز هیمنه پوشالی رژیم خون‌آشام صهیونیستی شکسته شد و اگر صهیونیست‌ها بخواهند بی‌عقلی خود را به‌طور کامل نشان دهند و دست به اقدام دیگری بزنند در آن صورت قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران را درک خواهند کرد. 

وی تقویت جبهه مقاومت را یکی از ثمرات مهم عملیات مقتدرانه اخیر برشمرد و گفت: متأسفانه در این شرایط نیز افراد معدودی همچنان در حال مأیوس کردن مردم و ایجاد نارضایتی هستند و مدعی می‌شوند از ابتدای انقلاب تاکنون چیزی جز گرفتاری وجود نداشته در حالی‌ که تقویت عزت و اقتدار ایران اسلامی، تثبیت امنیت ملی و تمامیت ارضی یکی از دستاوردهای بزرگ عملیات اخیر بود. 

امام جمعه سمنان اقدام نظامی شنبه شب را پس از برگزاری جلسات متعدد در شورای عالی امنیت ملی و دستور فرماندهی معظم کل قوا برشمرد و گفت: عملیات اخیر یک اقدام سنجیده و حساب‌شده بود که با هدف دفاع از امنیت ملی اجرایی شد.

مطیعی به طرح فرماندهی انتظامی برای برخورد با هنجارشکنان در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی انتظار می‌رود با فراجا در اجرای این طرح به‌طور کامل همراهی کنند.

نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب ابتدا باید از ادارات و دستگاه‌های دولتی آغاز شود، اظهار کرد: نهادهای ساختارپذیر که به نوعی ذیل حاکمیت تعریف می‌شوند باید بیش از سایرین نسبت به رعایت قوانین جاری کشور و نیز حدود شرعی اهتمام داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سمنان با یادآوری رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص عفاف و حجاب بیان کرد: ایشان مسئله عفاف و حجاب را یکی از ابزارهای دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب دانستند که بر این اساس از بانوان و دختران عزیز می‌خواهیم با رعایت عفاف و حجاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند. 

امام جمعه سمنان با طرح روایتی از امام موسی کاظم(ع) گفت: امام کاظم(ع) فرمود یکی از صفات مهم والیان و کارگزاران یعنی مسئولان بخش‌های مختلف آن است که نسبت به زیردستان خود احساس مسئولیت کنند و در برابر آنها تواضع و فروتنی داشته باشند. 

مطیعی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان سمنان بیان کرد: امیدواریم مسائل اساسی استان به‌ویژه مسئله آب و جمعیت در این سفر مورد توجه قرار گیرد و شاهد برکات این سفر برای استان سمنان باشیم.

انتهای پیام
captcha