دوره توانمندسازی «سفیران بصیرت» در کرمان افتتاح شد
کد خبر: 4210569
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

دوره توانمندسازی «سفیران بصیرت» در کرمان افتتاح شد

آیین افتتاح دوره توانمندسازی «سفیران بصیرت» طرح شهید عبدالحمید دیالمه از سوی دبیرخانه راهبری کشوری درس آمادگی دفاعی در کرمان برگزار شد.

افتتاحیه دوره توانمندسازی سفیران بصیرت در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین افتتاح دوره توانمندسازی «سفیران بصیرت» طرح شهید عبدالحمید دیالمه از سوی دبیرخانه راهبری کشوری درس آمادگی دفاعی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کرمان امروز، دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه در اداره‌کل آموزش و پرورش کرمان برگزار شد. دبیران آمادگی دفاعی و مسئولان بسیج دانش‌آموزی کشور نیز در این مراسم به صورت مجازی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این آیین تعلیم و تربیت را سخت‌ترین و مهمترین مأموریت انسان دانست و اظهار کرد: تعلیم و تربیت نیازمند زمان است و باید عمر را صرف آن کرد. همچنین آموزش باید به پرورش منتهی شود و در این راستا ساز و کار باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که پرورش کانونی و درونی را احیا کند.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این آیین ضمن قدردانی از دلاورمردان نیروهای مسلح ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: به برکت خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان و پاسداران در خارج از مرزها و جبهه مقاومت عملیات بزرگی اتفاق افتاد و همه قدرت جمهوری اسلامی را باور کردند که این امر با فضل خداوند، همت و بزرگواری پاسداران و نیروهای مسلح انقلاب اسلامی و فرماندهی رهبر معظم انقلاب رقم خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه همانگونه  که آمریکایی‌ها بعد از زدن عین‌الاسد کاری انجام ندادند، اسرائیلی‌ها هم هیچ کاری نمی‌توانند بکنند، اظهار کرد: خداوند را به دلیل این اقتدار شکر می‌کنیم. 

 

انتهای پیام
captcha