عملیات «وعده صادق» نشان اقتدار و غرور ایران اسلامی بود
کد خبر: 4210656
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶

عملیات «وعده صادق» نشان اقتدار و غرور ایران اسلامی بود

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک عملیات غرورآفرین «وعده صادق» این علمیات را نشان اقتدار و غرور ایران اسلامی دانست.

سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش ایکنا از فارس، سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۲۷ فروردین در نشست خبری که در ستاد فرماندهی ارتش استان فارس برگزار شد، عملیات «وعده صادق» را نشان اقتدار و غرور ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: نکته جالب توجه این عملیات، انجام آن با نظارت ستاد کل نیروهای مسلح، با محوریت هوافضای سپاه پاسداران و همکاری ارتش جمهوری اسلامی بود که باعث غرور ما و دلجویی از مسلمین و مظلومین جهان شد.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن روز ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: این روز را هدیه‌ای از امام راحل می‌دانیم و معتقدیم که نقش رهبر کبیر انقلاب در تثبیت و دوام ارتش، بسیار اثرگذار بود. اگر تدبیر امام راحل نبود، با توجه به نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی ممکن بود مسیر ارتش به سمت بیراهه برود.

رضایی با بیان اینکه رژه ارتشیان مانند سال‌های گذشته در روز ۲۹ فروردین و در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب برگزار خواهد شد، در خصوص سایر برنامه‌ها به مناسبت فرارسیدن روز ارتش گفت: ‌مراسم بزرگداشت صیاد شیرازی و همچنین بزرگداشت مدافعان حرم، در ماه مبارک رمضان برگزار شد و گرامیداشت شهدا نیز در مناطق مختلف و برخی شهرستان‌ها به انجام رسید.

وی افزود: اعزام کمیته‌های پزشکی جهت انجام اقدامات اولیه و ضروری مانند گرفتن تست قند خون و فشار خون، با احداث ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان در حال انجام است و برنامه‌های فرهنگی و هنری، برپایی میز خدمت در حرم مطهر شاهچراغ(ع) در راستای حل مشکلات ایثارگران، جانبازان و سربازان، دیدار با خانواده‌های ایثارگر و جانباز، دعوت از خانواده معظم شهدا در تالارهایی که مربوط به یگان‌های ارتش است به همراه ضیافت شام، غبار روبی مرقد مطهر شهدا و دعوت از خانواده‌ها برای تماشای رژه روز ارتش، از دیگر برنامه‌های رفاهی ارتش برای این ایام محسوب می‌شود.

فرمانده ارشد نظامی استان فارس همچنین از فعال‌سازی قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی در استان خبر داد و گفت: ارتش پیش از این فقط در مواقع بحرانی به مسائل ورود می‌کرد اما حالا در بحث سایر زمینه‌ها هم وارد عمل شده است که از جمله می‌توان به کمک برای تهیه و ارسال جهیزیه برای زوج‌های جوان و کم‌برخوردار اشاره کرد.

به گفته رضایی، میزان یک هزار و ۸۳۰ جهیزیه با همکاری ارتش، کمیته امداد امام خمینی و خیرین در دوماه انتهایی سال ۱۴۰۲ تهیه شده است که حمل و نقل این جهیزیه‌ها به طور کامل با ارتش بوده است.

وی همچنین کارآفرینی برای کارکنان وظیفه در پادگان‌ها را یکی دیگر از اقدامات خوب ارتش عنوان کرد و گفت: بحث کارآفرینی بسیار مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است و ما هم سعی کردیم در همین راستا بستر لازم را برای اشتغال کارکنان وظیفه فراهم کنیم.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در پایان صحبت‌های خود بار دیگر با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: ایران در این عملیات نشان داد که اقتداری که سال‌ها از آن صحبت می‌کرد را می‌تواند عملی کند، اما در طول تاریخ نشان داده‌ است که هرگز قصد تعرض به خاک هیچ کشوری را نداشته است و در همین عملیات هم به مراکز مردمی حمله نکرد و تنها قدرت موشک‌های بالستیک را به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام
captcha