ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
کد خبر: 4211006
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس با اشاره به اهمیت جذب مشارکت مردم در جهش تولید گفت: در راستای تحقق شعار سال، ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه فراخوان می‌شوند.

سیدمهدی خادمی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیدمهدی خادمی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس امروز، 29 فروردین با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال، ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه فراخوان می‌شوند، گفت: این فراخوان با توجه به ضرورت هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ادارات و ارگان‌های دولتی صورت خواهد گرفت.

وی، بهره‌گیری از توان علمی، فکری و مالی اقشار مختلف مردم و بخش خصوصی در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان شعار سال جدید را از اهداف این فراخوان دانست و افزود: در این زمینه از تمامی اهالی استان فارس و اقشار مختلف مردم درخواست می‌شود تا نسبت به ارسال ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه کوتاه و میان مدت خود با موضوع «جهش تولید با مشارکت مردم» حداکثر تا پایان ساعت اداری هشتم اردیبهشت ماه 1403 همکاری و اقدام کنند.

خادمی تاکید کرد: بدیهی است پس از بررسی طرح‌های ارسالی توسط هیئت کارشناسی، ضمن بهره‌گیری از طرح‌های مذکور در برنامه‌های عملی جهش اقتصادی فارس، 3 طرح برتر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت و جوایز ارزنده‌ای از سوی استانداری فارس به ایده‌پردازان تقدیم خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری فارس افزود: افرادی که حاضر به همکاری و ارائه طرح‌های خود هستند، می‌توانند طرح علمی خود را به آدرس شیراز، خیابان جهاد، روبه‌روی مجتمع آموزشی علوی،  قرارگاه جهادی سرمایه‌گذاری و اقتصادی کوثر و یا از طریق کانال ایتا به شماره ۰۹۳۷۳۰۱۸۲۳۱ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha