اعزام عمره‌گزاران خوزستانی انجام می‌شود
کد خبر: 4211771
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
5 اردیبهشت

اعزام عمره‌گزاران خوزستانی انجام می‌شود

مدیر حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه 5 اردیبهشت‌ماه اعزام عمره‌گزاران خوزستانی به کشور عربستان انجام می‌شود، گفت: 255 نفر به سفر حج عمره مشرف می‌شوند.

اعزام عمره‌گزاران

محمدامین یاقوت، مدیر حج و زیارت خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: عمره‌گزاران استان خوزستان با یک پرواز، چهارشنبه 5 اردیبهشت به سمت کشور عربستان عزیمت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه 255 خوزستانی در این سفر معنوی حضور دارند، گفت: هر کاروان در قالب 10 روز(5 روز مدینه و 5 روز مکه) در این سفر حضور دارند. سه روحانی و سه مدیر کاروان از دزفول، خرمشهر و اهواز در این کاروان حضور خواهند داشت. 

یاقوت با اشاره به اینکه زائران سرزمین وحی 15 اردیبهشت‌ماه از این سفر معنوی باز خواهند گشت، افزود: پس از پایان عملیات حج تمتع، دفاتر زیارتی و حج و زیارت خوزستان آماده مراجعه مردم برای انتخاب بازه زمانی سفر عمره هستند. پیشنهاد ما انتخاب زمان سفر عمره در ماه‌های رجب، شعبان و ماه رمضان است که هم شرایط آب و هوایی کشور عربستان خوب است و هم دارای برکات معنوی در این ماه‌ها است. 

مدیر حج و زیارت خوزستان بیان کرد: همچنین اعزام زائران حج تمتع از استان در تاریخ 28 اردیبهشت آغاز می‌شود و در قالب 15 کاروان این سفر انجام خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha