ضرورت استقرار یگانی از «ارتش» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4212323
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

ضرورت استقرار یگانی از «ارتش» در کهگیلویه‌وبویراحمد

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد خواستار استقرار و راه‌اندازی یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در این استان شد.

سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 6 اردیبهشت‌ماه در اجلاسیه شهدای ارتشی استان که با حضور امیر لشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش برگزار شد، گفت: انتظار می‌رود فرمانده ارتش برای استقرار یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در این استان اهتمام داشته باشند و مجموعه دولت و نیروهای نظامی نیز آمادگی کامل برای همکاری را دارند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 208 شهید از دو هزار شهید کهگیلویه‌وبویراحمد ارتشی هستند، افزود: 113 آزاده، 540 جانباز و 7 هزار رزمنده ارتشی در این استان داریم در حالی هیچ یگانی از ارتش در دوران جنگ 8 ساله در این دیار مستقر نبوده است‌.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: برگزاری باشکوه کنگره بزرگ شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده که امروز با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتشی استان کار وارد فاز اجرایی شده و به تناسب یادواره و اجلاسیه‌های متعدد شهدا برگزار خواهد شد.

احمدزاده در پایان طنین صدای دوباره شهید و شهادت در این دیار را مایه افتخار دانست و گفت: مردم ایران اسلامی قدردان نیروهای نظامی به عنوان مدافعان امنیت و حافظان منافع کشور هستند و می‌دانند آرامش جامعه مرهون از خودگذشتگی این عزیزان است.

انتهای پیام
captcha