سامانه «همراه مسجد» در چهارمحال‌وبختیاری راه‌اندازی شد
کد خبر: 4212680
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۲
هم‌زمان با سراسر کشور

سامانه «همراه مسجد» در چهارمحال‌وبختیاری راه‌اندازی شد

سامانه «همراه مسجد» یا مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، با هدف سهولت در ارتباط دو سویه و پاسخ‌دهی سریع به فعالان مسجدی و عموم مردم در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با سراسر کشور راه‌اندازی شد.

مسجد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، این ستاد در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی سامانه «همراه مسجد» یا مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، با هدف سهولت در ارتباط دو سویه و پاسخ‌دهی سریع به فعالان مسجدی و عموم مردم و پیگیری حل مسائل مطرح شده در کمترین زمان ممکن و به صورت هدفمند، خبر داد.

براساس این اطلاعیه، سرشماره ۸۹۴۰-۰۲۱ به عنوان شماره واحد برای مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور تعیین شده و می‌تواند پاسخگوی ۳۰ تماس هم‌زمان باشد.

همچنین سامانه پیامکی ۵۰۰۰۸۹۴۰ دیگر راه ارتباط دو سویه با «همراه مسجد» است که انتقادات و پیشنهادات را به‌صورت پیامکی دریافت می‌کند.

مردم استان چهارمحال‌وبختیاری امکان ارسال شکایت‌ها، انتقادها و پیشنهادها را در سامانه همراه مسجد دارند لذا می‌توانند از طریق مرکز رسیدگی به شکایات در کارتابل‌های اختصاصی تمامی اعضا و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان از طریق سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir اقدام کنند.

همچنین امکان ثبت درخواست و نیز ارسال فرم درخواست‌ها از طریق صفحه اصلی سامانه بچه‌های مسجد برای عموم مردم فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha