جشنواره ورزشی ـ قرآنی کارکنان کمیته امداد کردستان به کار خود پایان داد
کد خبر: 1325381
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

جشنواره ورزشی ـ قرآنی کارکنان کمیته امداد کردستان به کار خود پایان داد

گروه اجتماعی: جشنواره قرآنی ـ ورزشی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان امروز، 9 آذر با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، این جشنواره به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در اردوگاه امام علی(ع) کمیته امداد کردستان با حضور 210 نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در یک رشته قرآنی و 7 رشته ورزشی فوتسال، شنا، تنیس‌روی میز، دوومیدانی، شطرنج، مچ‌اندازی و طناب‌کشی برگزار شد.



براساس آرای هیأت داوران این جشنواره، در تلاوت قرآن منصور حسین‌زاده از کمیته امداد دفتر مرکز استان رتبه نخست، صباح محمدی رتبه دوم و رسول نیاز از کمیته امداد شهرستان بیجار رتبه سوم را بدست آوردند.



در رشته فوتسال، تیم فوتسال کارکنان دفتر کمیته امداد استان رتبه نخست و تیم امداد بیجار و دیواندره نیز به ترتیب جایگاه دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.



در رشته طناب‌کشی نیز تیم سقز و تیم دفتر استان کمیته امداد به ترتیب اول و دوم شدند. فرشاد نجفی و غلامرضا آرامش و عباس الله‌ویسی از دفتر مرکز استان به ترتیب جایگاه اول تا سوم رشته شنا در این جشنواره را کسب کردند.



در رشته شطرنج، ابراهیم ملکی و نظام مولانایی هر دو از دفتر استان رتبه اول و دوم را بدست آورده و عباس رضایی از دیواندره در جایگاه سوم نشست. فرزین فلاحیان از مدیریت کمیته امداد شهرستان سنندج، سلیم مجیدزاده از بانه و انور عزتی از سقز نیز عناوین اول تا سوم رشته تنیس روی میز را کسب کردند.



در رشته دوومیدانی داخل سالن مسعود گودرزی در جایگاه نخست ایستاد و قدرت احمدی از سقز مقام دوم را از آن خود کرد و صدیق گویلیان از اداره‌کل به جایگاه سوم دست یافت. در رشته مچ‌انداز نیز رمضان گویلی در وزن زیر 100 کیلو از بیجار رتبه نخست را بدست آورد.



رتبه نخست رشته مچ‌اندازی وزن بالای 100 کیلو نیز به غلامرضا عظیمی از سقز و رتبه دوم به فرهاد کاظمی از سنندج رسید.



گفتنی است؛ فرشاد نجفی رتبه دوم رشته طناب‌کشی هدیه خود را به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد سروآباد تقدیم کرد. تیم کمیته امداد شهرستان سروآباد نیز به عنوان تیم اخلاق این جشنواره معرفی شد.

captcha