شب خاطره با موضوع «محرم در دفاع مقدس» فردا برگزار می‌شود
کد خبر: 1347013
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
حوزه هنری برگزار می‌کند؛

شب خاطره با موضوع «محرم در دفاع مقدس» فردا برگزار می‌شود

گروه جهاد و حماسه: دویست و چهل و دومین مراسم «شب خاطره» با عنوان «محرم در دفاع مقدس» و خاطره‌گویی سرداران دفاع مقدس، پنجشنبه، 5 دی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دویست و چهل و دومین مراسم «شب خاطره»، پنجشنبه، 5 دی با حضور مهدی رفیعی، سردار ریاحی و سردار امیدوار ‌از رزمندگان دفاع مقدس، ساعت 15 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.
مهدی رفیعی از رزمندگان خرمشهر بوده که از روزهای نخست هجوم رژیم بعثی عراق به خرمشهر در دفاع از شهر خود حضور داشته و تا روزهای پایانی نیز از محل سکونت و وطن خود دفاع کرده است.
سردار ریاحی نیز معاون شهید باقری و شهید کاظمی بوده است و سردار امیدوار نیز از بسیجیان زمان جنگ بوده. این رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس در این مراسم از محوریت بحث محرم در جنگ و حضورشان در جبهه‌های جنگ تحمیلی سخن می‌گویند.
همچنین پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در تالار اندیشه، حضار که متشکل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و علاقه‌مندان به فرهنگ دفاع و مقاومت هستند به تماشای نمایش «معمای مطربان پریشان» می‌نشینند. این نمایش به کارگردانی کوروش زارعی اجرا می‌شود.

captcha