انقلاب اسلامی با وحدت و یکپارچگی سرمایه‌های انسانی به پیروزی رسید
کد خبر: 1370320
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷

انقلاب اسلامی با وحدت و یکپارچگی سرمایه‌های انسانی به پیروزی رسید

گروه اجتماعی: استاندار کردستان با تأکید بر این اینکه مردم و رهبری همواره با هم وحدت و همبستگی داشته‌اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران با وحدت و یکپارچگی سرمایه‌های انسانی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان امروز، 14 بهمن در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ فجر که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ جهان همواره عرصه جابجایی قدرت‌ها و حکومت‌هاست.

وی با اشاره به اینکه این جابجایی همواره بدون هیچ تغییر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رخ داده است، افزود: در تاریخ جهان انقلاب‌های همچون انقلاب فرانسه، روسیه و یا حتی انقلاب‌های ضد‌سلطه و استعماری شکل گرفتند که همواره یک قشر خاص از جامعه را مدنظر داشته‌اند.
زاهدی با ذکر این نکته که در برهه‌هایی از تاریخ متأسفانه مقاطعی از نظام قبل از اسلام بازتولید شده است، گفت: کشور ایران قبل از ظهور اسلام به همین منوال اداره می‌شده است، اما با ظهور اسلام تغییر و تحول اساسی در نگاه و نگرش مردم به‌وجود آمده است.
وی با تأکید بر اینکه حکومت ولایت‌مداری انقلاب اسلامی ایران توانست نظام شاهنشاهی را نابود کند، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی است که به نظام قبیله‌ای و طایفه‌ای نیز پایان داد.
این مقام مسئول ادامه داد: نهضت مشروطه برای اولین بار بحث قانون را مطرح کرد، ولی متأسفانه موفق به تحقق آن در جامعه نشد.
استاندار کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تیز‌هوشی توانست عرصه حضور تمامی مردم در اداره کشور و جامعه فراهم کند، گفت: این انقلاب به‌عنوان مردمی‌ترین انقلاب در طول تاریخ تمامی قشرهای جامعه را در کنار هم و برای تحقق یک هدف واحد گردهم آورد.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران مسئله رهبری آن است، تأکید کرد: امام خمینی(ره) با صرف کمترین هزینه در سال 57 توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

زاهدی با تأکید بر این نکته که مردم و رهبری همواره با هم وحدت و همبستگی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با وحدت و یکپارچگی سرمایه‌های انسانی به پیروزی رسید.
استاندار کردستان در پایان با ذکر این نکته که بهترین نمونه سرمایه انسانی دانشگاهیان هستند، یادآور شد: باید تلاش کرد تا در راستای تحقق آرمانهای انقلاب و دستیابی به عرصه‌های مختلف موفقیت و بهره‌مندی از آنها به بهترین شکل ممکن از نیروی انسانی استفاده کرد.

captcha