۲۰ نفر از برندگان مسابقه «وحدت» در سنندج تجلیل شدند
کد خبر: 1375828
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

۲۰ نفر از برندگان مسابقه «وحدت» در سنندج تجلیل شدند

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد کردستان گفت: ۲۰ نفر از برندگان مسابقه «وحدت»، عضو کانون امام حسن مجتبی (ع) روستای دادانه از توابع سنندج، امروز، ۲۷ بهمن تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی – هنری مساجد کردستان، در مراسم تجلیل از برندگان مسابقه وحدت اظهار کرد: سؤالات مسابقات از سخنان پیغمبر(ص) در مورد اهمیت مساجد، روز قیامت و وحدت و یکپارچگی مسلمانان بوده است.
وی با اشاره به اینکه اکثریت اعضای کانون امام حسن مجتبی(ع) روستای دادانه در این مسابقه شرکت کردند، افزود: در این مسابقه 58 نفراز اعضای کانون امام حسن مجتبی(ع) روستای دادانه شرکت کردند که از بین آثار ارسال شده 20 نفر برنده شدند.
گلباغی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی وهنری مسجد استان همیشه سعی برآن داشته که از ظرفیت‌های مساجد در روستاها استفاده کند، عنوان کرد: این گونه مسابقات باعث آگاهی بیشتر جوانان ونوجوانان با کارکرد های مساجد و نقش مهم آن در پیشبرد جامعه اسلامی آشنا می شوند.
ملاعرفان مشایخی، مدیر مسئول کانون امام حسن مجتبی(ع) روستای دادانه نیز در ادامه این مراسم افزود: این کانون از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون توانسته است در تمام مراسم‌های مختلف حضور فعال داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه این کانون دارای 87 نفر عضو است، یادآور شد: امکانات بیشتری باید برای کانون ها فرهنگی وهنری مساجد فراهم شود زیرا که این امکانات در حد متوسط است.
یادآور می‌شود، در ادامه مراسم چند برنامه فرهنگی وهنری نیز برگزارشد وهمچنین از برندگان مسابقه با لوح تقدیر وجوایزنقدی تجلیل شد.

captcha