جوانان در محافظت از ارزش‌های انقلابی نقش بسزایی دارند
کد خبر: 1404882
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲

جوانان در محافظت از ارزش‌های انقلابی نقش بسزایی دارند

گروه سیاسی: عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بصیرت و آگاهی دو عنصر خنثی‌کننده این توطئه‌ها است، گفت: جوانان در محافظت از ارزش‌های انقلابی نقش بسزایی دارند.

امیرحمزه سالارزهی، عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: جوانان در محافظت از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارند.

سالارزهی با بیان اینکه فتنه را می‌توان در واقع نتیجه جنگ نرم دشمنان دانست، گفت: امروز جوانان متعهد، آگاه و انقلابی ایران اسلامی به‌واسطه شعور سیاسی و انقلابی بالای خود همواره در صفوف اول مبارزه با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی هستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: در شرایطی که دشمنان با توطئه‌های گوناگون برای گمراه کردن جوانان ایرانی تلاش می‌کنند بصیرت و آگاهی دو عنصر خنثی‌کننده این توطئه‌ها است.

جنگ نرم از برنامه‌های قطعی استکبار علیه جمهوری اسلامی

وی گفت: جنگ ‌نرم علیه جمهوری اسلامی ایران از برنامه‌های قطعی استکبار جهانی است که به‌دلیل ناامیدی و ناتوانی از مقابله نظامی با ایران در دستور کار به‌صورت جدی قرار داده است.

سالارزهی در پایان افزود: ولایت‌پذیری و دفاع از حریم ولایت دو عامل مهم در مقابله با جنگ نرم دشمن است و مقابله رسانه‌ای و بالا بردن سواد رسانه‌ای جنگ نرم نیز ابزار مهم دیگری برای مقابله با فتنه‌گران است.

captcha