همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی ـ فرهنگی در برنامه جزءخوانی قرآن
کد خبر: 1420586
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱
مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی خواستار شد:

همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی ـ فرهنگی در برنامه جزءخوانی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه جزءخوانی قرآن کریم باید به‌صورت مشترک برگزار شود که همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه ادارات فرهنگی را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی(ایکنا) از استان مرکزی، حمید قربانی‌جم، مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی پنجشنبه، 29 خرداد در نشست ستاد برنامه‌ریزی جزءخوانی قرآن که در سالن جلسات صدا و سیمای استان برگزار شد، جزئیات برنامه‌های جزءخوانی قرآن کریم در مصلای بیت‌المقدس را به حاضران اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال سومین سالی است که برگزاری طرح جزءخوانی قرآن کریم برای تحقق و ترویج فرهنگ قرآنی به‌گونه‌ای ویژه انجام یافته و با پوشش خبری مناسبی همراه شده است، افزود: در بعضی موارد این برنامه به‌صورت برنامه زنده از سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

قربانی‌جم افزود: برنامه جزءخوانی قرآن کریم باید به‌صورت مشترک برگزار شود که همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه ادارات فرهنگی را می‌طلبد.

وی اظهار کرد: در این نوع برنامه‌ها استفاده از نیروهای مردمی و اقشار تأثیرگذار نقش مهمی در استقبال مردم و شور بیشتر برنامه‌ها دارد.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی در پایان بیان کرد: مقرر شده است که هر روز مراسم جزءخوانی قرآن کریم از ساعت 18 تا 20 بعدازظهر در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شود.

captcha