ایجاد فضای آموزشی برای طلاب علوم دینی نیاز ضروری جامعه است
کد خبر: 1464427
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

ایجاد فضای آموزشی برای طلاب علوم دینی نیاز ضروری جامعه است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اهمیت ایجاد فضای آموزشی برای طلاب سطح سه و چهار گفت: ایجاد فضای آموزشی برای طلاب علوم دینی نیاز ضروری این استان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، پنجم آبان‌ماه در بازدید از مراحل ساخت مدرسه علوم دینی امام شافعی سنندج با اشاره به اهمیت ایجاد فضای آموزشی برای طلاب سطح سه و چهار اظهار کرد:  ایجاد فضای آموزشی برای طلاب علوم دینی نیاز ضروری این استان است.

وی با تأکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در این راستا افزود: بر این اساس ایجاد فضای آموزشی برای طلاب علوم دینی از اولویت‌های دستگاه‌های دینی استان کردستان است.

حجت‌الاسلام حسینی‌ شاهرودی بیان کرد: مدارس علوم دینی به‌عنوان یکی از مهمترین مراکز تحصیل و تدریس علوم دینی و مهد پرورش فضلا و علما، نقشی مهم و اساسی در ارتقای سطح اخلاق، فکر و معرفت دینی طلاب دارند که باید این نقش، بدرستی تبیین شود.
وی اعلام کرد: برای افزایش سطح آگاهی‌ها و ارتقای فرهنگی و تربیت جامعه، روحانیون و حوزه‌های علمیه نقش تأثیرگذاری دارند که از این ظرفیت ها باید با استفاده از ابزارهای روز که متناسب با سطح نیازهای جامعه است، استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: شرایط لازم برای تکمیل پروژه مدرسه علوم دینی امام شافعی باید هرچه سریع تر فراهم ومراحل ساخت فاز سه این مدرسه هر چه زودترآغاز شود.

captcha