پاسداری و صيانت از انقلاب وظيفه تمام اقشار مردم است
کد خبر: 1806515
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۰

پاسداری و صيانت از انقلاب وظيفه تمام اقشار مردم است

گروه سياسی و اجتماعی: پاسداری و صيانت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی به عنوان يك وظيفه بر همه اقشار جامعه واجب است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمانشاه، سردار «عبد الله ويسی»، مدير كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان كرمانشاه پنجم مردادماه در مراسمی كه به مناسبت سالروز اغاز عمليات غرور آفرين مرصاد در محل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس كرمانشاه برگزار شد با اشاره به رشادت‌ها و دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام در اين عمليات گفت: امروز پاسداری و صيانت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی وظيفه تمام اقشار مختلف مردم است.
وی در ادامه به نقش امام و رهبر در دين اسلام و اهميت شناختن امام عصر(عج) اشاره كرد و افزود: ولايت پذيری امری لازم و ضروری در زندگی دنيوی برای رسيدن به كمالات و بركات معنوی و اخروی است.
سردار ويسی تصريح كرد: در اسلام بر مسئله جهاد تأكيد بسيار شده و منظور از جهاد فقط مبارزه و جنگيدن با كفار نيست بلكه جهاد اكبر نيز مدنظر است كه بالاتر از جهاد است و آن مبارزه با نفس و هواهای شيطانی و اميال پليد است.
اين فرمانده دفاع مقدس در ادامه اظهار كرد: بايد با حفظ اتحاد، انسجام و وحدت قلبی در پاسداشت و انقلاب و ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس تلاش كنيم و حافظ ارزش‌ها و منويات الهی امام(ره) در جامعه باشيم.
captcha