دانش‌آموزان دختر كردستانی به مسابقات سراسری قرآن اعزام شدند
کد خبر: 1965113
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۴

دانش‌آموزان دختر كردستانی به مسابقات سراسری قرآن اعزام شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: 17 نفر از بانوان دانش‌آموز استان كردستان روز يكشنبه، 10 مردادماه به مسابقات سراسری قرآن كريم اعزام شدند.

«خسرو ساكی»، رئيس سازمان آموزش و پرورش استان كردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرانی ايران (ايكنا) شعبه كردستان، با اعلام اين مطلب گفت: دانش‌آموزان شركت‌كننده تا دوازدهم مردادماه سال جاری در تبريز با دانش‌آموزان قرآن‌پژوه ساير استان‌های كشور به رقابت خواهند پرداخت.
وی اظهار كرد: اميدواريم دانش‌آموزان كردستانی با بهره‌گيری از استعداهای بسيار بالای خود به ويژه در بخش قرانی همچون سنوات گذشته شاهد درخشش آنان در اين مسابقات باشيم.
ساكی افزود: همگام با سراسر كشور و در راستای كشف استعدادهای قرآنی بين دانش‌آموزان در سال تحصيلی 88ـ89 سلسله مسابقات قرآنی در مراحل آموزشگاهی، شهرستانی و استانی بين مناطق 16گانه آموزش و پرورش استان كردستان برگزار شد.
وی اعلام كرد: پس از داوری‌های به عمل آمده در رشته نهج‌البلاغه «سارا سعيدی» از بيجار، «مستوره عبدی» از كامياران، «رومينا ملكی» و «مرضيه الله‌ويسی» هر دو از ناحيه يك سنندج، در رشته قرائت «اسرين محمدی» و «نرمين قادری» از مريوان، «روژين رحيمی» از دهگلان، «صفورا بهرامی» از ناحيه دو سنندج و «فرشته كامكاری» از سقز عناوين برتر مقاطع مختلف تحصيلی را به خود اختصاص دادند.
رئيس اداره كل آموزش و پرورش استان كردستان تصريح كرد: در رشته حفظ نيز «ميترا امينی» از ديواندره، «فاطمه سيدمحمدی» از قروه، «سپيده ذبيح‌اللهی» از بيجار، «كلثوم ساعدی» از ناحيه يك سنندج و «سيده‌فاطمه موسوی» از بيجار موفق به كسب رتبه‌های برتر استانی شدند.
ساكی يادآور شد: در رشته تفسير نيز «هدی قدرتی» و «هانيه الله‌مرادی» از ناحيه دو سنندج، «شهلا ويسی» از ناحيه يك سنندج و «فريبا مصطفوی» از سقز عناوين برتر را به خود اختصاص دادند.
captcha