نشست عقيدتی سپاه دامغان برگزار شد
کد خبر: 2207874
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵

نشست عقيدتی سپاه دامغان برگزار شد

گروه سياسی و اجتماعی: نشست عقيدتی سپاه ناحيه دامغان 26 مهرماه با حضور مسئول نهاد نمايندگی ولی فقيه دانشگاه دامغان و پايوران در نمازخانه سپاه دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمين «فدايی»، مسئول نهاد نمايندگی ولی فقيه دانشگاه دامغان، 26 مهرماه در نشست عقيدتی سپاه ناحيه دامغان با بيان اينكه اولين نزاع انسان با شيطان بر اثر مسئله حسادت بوده است، افزود: حسادت از جمله بيماری‌هايی است كه بر روی بدن ظاهر نمی‌شود، بلكه اثرات مخرب آن بر روح و روان انسان اثرگذار است.
وی خاطرنشان كرد: مهمترين داروی برای اين درد عمل كردن برخلاف ميل باطنی است و از بيانات حضرت امام(ره) است كه «حسادت در محيط‌‌های كوچك بيشتر از محيط‌های بزرگ است به دليل اينكه در محيط‌های بزرگ تفاوت‌ها پذيرفته می‌شود».
مسئول نهاد نمايندگی ولی فقيه دانشگاه دامغان‌ با بيان اينكه حسادت بر سه نوع است، افزود: حسادت بر بيگانه، حسادت بر خود و حسادت بر هر دو كه البته حسادت نوع سوم بدترين نوع حسادت است.
حجت‌الاسلام فدايی با بيان اهميت فراوان اخلاق نيكو و ضرورت انكارناپذير آن در روابط فردی و اجتماعی انسان‌ها، عنوان كرد: اخلاق جزو جدانشدنی اسلام است و هر مسلمانی وظيفه دارد همانطور كه عقيده و انديشه خود را تصحيح می‌كند در اصلاح اخلاق خود نيز همت گمارد.
captcha