همايش «طليعه ظهور» در قم آغاز شد
کد خبر: 2220225
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲

همايش «طليعه ظهور» در قم آغاز شد

گروه حوزه‌های علميه: همايش «طليعه ظهور» با حضور طلاب حوزه‌های علميه 6 استان در قم آغاز شد.

غروی مدير تربيتی مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران پنج‌شنبه، 19 آبان ماه در حاشيه برگزاری همايش طليعه حضور در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) گفت: برای همايش طليعه حضور 1100 طلبه دعوت شده بودند كه با توجه به شرايط جوی در حال حاضر 900 تن از آنها در اين همايش حاضر شده‌اند.
دبير همايش طليعه ظهور ادامه داد: اين همايش در چهار مرحله برگزار می‌شود در مرحله اول اين همايش 900 تن از طلاب از استان‌های آذربايجان غربی، آذربايجان شرقی، البرز، اردبيل، كردستان و كرمانشاه حضور دارند.
وی بيان كرد: پذيرش اين طلاب از چهارشنبه بعد ازظهر آغاز شده و طلاب بعد از زيارت حرم حضرت معصومه(س) در قم اسكان داده شده‌اند.
مدير تربيتی مركز مديريت حوزه‌های علميه خواهران با اشاره به اينكه همايش طليعه حضور هرساله از سوی معاونت فرهنگی ـ تربيتی حوزه‌های علميه خواهران برگزار می‌شود، ادامه داد:
اين طلاب سه روز در شهر قم ساكن خواهند بود و در اين مدت در حسينيه شهدای قم از آنها پذيرايی خواهد شد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری اين همايش گفت:اين همايش به منظور ايجاد و تقويت انگيزه در طلاب جديد الورود، آشنايی آنان با اهداف، ويژگی‌ها و شئون طلبگی و انتظارات مردم از روحانيت ، عفاف و حجاب، آفات، مشكلات و تهديدات طلبگی و راهكارهای مقابله با آنها، جنگ نرم، بصيرت مقابله با آن و وظايف خواهران طلبه در برابر آن و آشنايی با فعاليت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی حوزه‌های علمی خواهران و چگونگی بهره‌برداری بهتر از آنها برگزار می‌شود.
captcha