كارگاه آموزشی طرح پويايی در دانشگاه سيستان و بلوچستان برپا می‎شود
کد خبر: 2499877
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۴

كارگاه آموزشی طرح پويايی در دانشگاه سيستان و بلوچستان برپا می‎شود

گروه فعاليت‎های قرآنی: كارشناس فرهنگی واحد بانوان نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سيستان و بلوچستان گفت: كارگاه آموزشی تحت عنوان طرح پويايی، پنجشنبه و جمعه، سوم و چهارم اسفندماه در دانشگاه سيستان و بلوچستان برپا می‌شود.

ميرشكارمقدم، كارشناس فرهنگی واحد بانوان نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سيستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: كارگاه آموزشی تحت عنوان طرح پويايی، پنجشنبه و جمعه، سوم و چهارم اسفندماه در دانشگاه سيستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
وی اظهار كرد: اين كارگاه آموزشی با موضوع مديريت فرهنگی ويژه فعالان تشكل‎های نهاد رهبری و دانشگاه برگزار می‏‌شود. اين كارگاه با حضور نجاتی، مدرس اعزامی از تهران و حجت‏‌الاسلام فدايی، اعزامی از قم و در بخش آقايان در محل مسجد حضرت قائم(عج) دانشكده مهندسی شهيد نيكبخت و در بخش بانوان در محل حسينيه حضرت بقيةالله(عج) دانشكده ادبيات و علوم انسانی برگزار می‎شود.
ميرشكار با بيان اينكه اين كارگاه در قالب 8 جلسه و 16 ساعت آموزشی برگزار می‎شود، يادآور شد: ضرورت و آثار شركت در فعاليت‌های فرهنگی در دوران دانشجويی، چيستی و چگونگی كار فرهنگی در دانشگاه، شيوه مواجه با آفت‌های كار گروهی، مديريت بحران‎های عاطفی، نقش اخلاق در از بين بردن آفت‎های كار گروهی، برنامه‎ريزی مؤثر و كاربردی در تشكل‌های دانشجويی، اولويت‌ها و بايد و نبايدهای كار گروهی و آسيب‎های كار فرهنگی در محيط دانشگاه و خوابگاه، عنوان‌های كلاس‎های آموزشی اين كارگاه را تشكيل می‎دهد.
captcha