اقتدار ايران اسلامی مديون انديشه‌های امام خمينی(ره) است
کد خبر: 2542115
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

اقتدار ايران اسلامی مديون انديشه‌های امام خمينی(ره) است

گروه اجتماعی: مسئول فرهنگی سپاه لنده گفت: عزت، افتخار و اقتدار ايران اسلامی مديون انديشه‌های امام خمينی(ره) بنيانگذار فقيد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

روح‌الله ويسی، مسئول فرهنگی سپاه لنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه كهگيلويه ‌و بويراحمد، گفت: انقلاب اسلامی ايران به رهبری امام خمينی(ره) نه تنها به كشورهای اسلامی بلكه به ساير كشورهای غيراسلامی و حتی به قاره‌های آمريكا و آفريقا نيز تأثير‌گذاری خاص خود را داشته است.
وی اظهار كرد: انقلاب اسلامی ايران به جهانيان نشان داد كه شكست دادن حكومت‌های سلطه‌جو و استبدادی برای مردم كار دشواری نيست و مستحقان و محرومان خود جهت شكست دادن زنجيرهای ظلم و ستم انرژی به خرج دهند و برای نابودی حكومت‌های خودسر و طاغوتی به مبارزه برخيزند.
مسئول فرهنگی سپاه لنده بيان كرد: امام خمينی(ره) هنوز هم در دل تمامی جوامع اسلامی زنده است چرا‌كه يك نظام اسلامی و قابل قبول مردم توسط ايشان در جمهوری اسلامی ايران پايه‌گذاری شد و از سويی هم تأثيرات زيادی را بر ملت‌های ديگر به‌جا گذاشت.
ويسی ابراز كرد: حضرت امام خمينی(ره) انقلابی را كه در جمهوری اسلامی ايران به‌وجود آورده بود، نه تنها در ايران بلكه در سراسر جهان اسلام جهت روحيه بخشيدن به ملت‌های آزادی‌خواه مايع الگو قرار گرفت و انگيزه حق‌طلبی را در ميان ملت‌ها به‌وجود آورد.
مسئول فرهنگی سپاه لنده عنوان كرد: انتقال انديشه‌ها و تفكر ارزنده امام خمينی(ره) برای همه نسل‌ها ضروری است و انسان‌ها را به‌سوی كمال هدايت می‌كند و عزت، افتخار و اقتدار ايران اسلامی مديون انديشه‌های امام خمينی(ره) بنيانگذار فقيد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی خاطرنشان كرد: امام خمينی خورشيد فروزانی بود كه ملت ايران را از يوغ بندگی و اسارت نجات داد و به آزادی و سرافرازی رساند و ندای آزادی و عدالت ‌در سراسر جهان سر داد تا مستضعفان و محرومان جامعه به سروری و سربلندی برسند.
ويسی تصريح كرد: ملت ايران با پاسخ به ندای بنيانگذار جمهوری اسلامی ثابت كردند كه روحيه ولايتمداری و استكبار ستيزی تا هميشه تاريخ در خون آن‌ها جريان دارد.
مسئول فرهنگی سپاه لنده در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام خمينی(ره)، ادامه داد: همه ساله مردم ايران اسلامی در سالروز ارتحال آن بزرگ مرد تاريخ برای تجديد بيعت و ميثاق دوباره با امام خمينی(ره)، در سالروز ارتحال به مرقد آن امام بزرگوار اعزام می‌شوند.
ويسی يادآور شد: شور و اشتياق جوانان برای حضور در اين مراسم زيارتی و معنوی وصف‌ناپذير است و امسال نيز همانند سال‌های گذشته كاروان زيارتی آن امام همام با حضور 210 نفر از مردم ولايتمدار شهرستان لنده و بخش‌های ديشموك‌، چاروسا و دهستان جاورده به مرقد امام راحل(ره) اعزام می‌شوند.
وی اضافه كرد: امروز مهم‌ترين دستاورد امام خمينی(ره) به يادگار گذاشتن كشوری اسلامی و پيشرفته در ابعاد مختلف است و اين انقلاب هم‌چون چراغ راهی برای مردم دنيا و انسان‌هايی است كه خواهان توجه به معنويت هستند.
captcha