اعزام 90 دانش‌آموز کلاترزانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: 2993817
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

اعزام 90 دانش‌آموز کلاترزانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

گروه اجتماعی: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کلاترزان گفت: 90 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم منطقه کلاترزان در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

الله ویسی، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کلاترزان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: 90 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه دوم منطقه کلاترزان در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را تجدید عهد و پیمان با شهدای هشت سال دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در دانش‌آموزان دانست.
الله‌ویسی بیان کرد: در این اردوی سه روزه از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جنوب کشور از جمله اهواز، سوسنگرد، دزفول و شلمچه بازدید به عمل می‌آید.
وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کلاترزان اعلام کرد: حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.
وی در پایان یادآور شد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیر‌گذار است.

captcha