نمایش «خرس» برای هنردوستان مریوانی به اجرا درآمد
کد خبر: 2993868
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

نمایش «خرس» برای هنردوستان مریوانی به اجرا درآمد

گروه هنر: نمایش «خرس» با کارگردانی محمد امین کهنه پوشی به مدت یک هفته برای هنرمندان و منتقدان تئاتر به صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، این نمایش که در فرهنگسرای شهرستان مریوان و به مدت یک هفته برای هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر تئاتر صحنه‌ای روی صحنه رفت با استقبال خانواده‌ها و هنردوستان این شهرستان روبرو شد.
این نمایش که برای گروه سنی نوجوانان تولید شده است با نویسندگی آنتوان چخوف، کارگردانی محمدامین کهنه‌پوشی و بازیگری کژال راستبین، مدریک قادری و اقبال درخشانی و وریا قادری به عنوان مدیر صحنه ایفای نقش کردند.
اپراتور موسقی این نمایش توسط صهیب کریمی بوده است و همچنین رضا سیفی به عنوان نورپرداز، امید قادری به عنوان دوخت و طراح لباس، محمدامین کهنه پوشی طراح دکور و صحنه، حسن سجادی گریمور، کمال مینویی و سامان پاکدل نیز به عنوان انتخاب کنندگان موسیقی نیز ایفای نقش کرده‌اند.
نمایش«خرس» نوشته آنتوان چخوف است که ترجمه و مشاوره کارگردان و مترجم بخش زبان کُردی آن را مهدی مرادی انجام داده است و آرمان آزادوار نیز به عنوان تدارکات و عوامل اجرایی این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.
لازم به ذکر است، که این نمایش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان و مرکز هنرهای نمایشی ایران دفتر استان کردستان به مدت یک هفته در سالن فرهنگسرای این شهر برپا شد.

captcha