جدی‌ترین مشکلات نظام بانکی از نگاه طیب‌نیا/ تعیین نحوه پرداخت هزینه‌ها به امور قرآنی
کد خبر: 3107865
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
پربازدیدترین اخبار سرویس سیاست و اقتصاد؛

جدی‌ترین مشکلات نظام بانکی از نگاه طیب‌نیا/ تعیین نحوه پرداخت هزینه‌ها به امور قرآنی

گروه اقتصاد: جدی‌ترین مشکلات پیش‌ روی نظام بانکی از نگاه طیب‌نیا، تعیین نحوه پرداخت هزینه‌ها به امور قرآنی از سوی دستگاه‌های اجرایی و انتصاب اعضای هیئت امنا و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، از جمله پربازدیدترین اخبار گروه سیاست و اقتصاد در هفته جاری بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، پربازدیدترین اخبار هفته جاری صفحه سیاست و اقتصاد به شرح ذیل است:

جدی‌ترین مشکلات پیش روی نظام بانکی از نگاه طیب‌نیا

وزیر امور اقتصاد و دارایی در اولین دیدار خود در سال جدید جدی‌ترین مشکلات پیش روی نظام بانکی را برشمرد.

تلاش آل‌ سعود برای تغییر زمین بازی تکفیری‌ها/ بازیگری روسیه در منازعات منطقه

رئیس مرکز بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تجاوز عربستان به خاک یمن گفت: آل سعود به دنبال تغییر زمین بازی تکفیری‌ها و تروریست‌ها در منطقه به سمت یمن است.

تأمین مالی بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تسهیل شد

با مصوبه شورای پول و اعتبار، تأمین مالی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سازمان تأمین اجتماعی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تسهیل شد.

رهبر معظم انقلاب اعضای هیئت امنا و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) را منصوب کردند

رهبر معظم انقلاب طی حکمی مهندس پرویز فتاح را به ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) منصوب کردند.

خروج از رکود تورمی با همدلی و همزبانی دولت و ملت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: حل موضوع رکود تورمی که ما در اقتصاد خود گرفتار آن هستیم نیازمند عزم ملی و همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

نحوه پرداخت هزینه‌ها به امور قرآنی از سوی دستگاه‌های اجرایی

بر اساس مصوبه هیئت‌وزیران در مورد ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور، هزینه‌های مربوط به امور قرآنی از محل اعتبارات هزینه‌ای مصوب تخصیص یافته دستگاه اجرایی به نحوی که به انجام فعالیت‌های اصلی دستگاه خدشه‌ای وارد نشود، قابل پرداخت است.

آثار توافق هسته‌ای بر نظام بانکی کشور

عضو هیئت‌علمی دانشگاه امام صادق(ع) اظهار کرد: اگر محدودیت‌های نظام بانکی برداشته شود مبادلات اقتصادی ما در عرصه بین‌المللی با سهولت بیشتری انجام شده و قطعاً می‌تواند در اقتصاد کشور تأثیر مثبت داشته باشد.

راه حل بحران یمن توقف حملات و دخالت خارجی است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کردند: از نظر ما راه حل بحران یمن نیز توقف حملات و دخالت خارجی علیه مردم این کشور است، و این، یمنی‌ها هستند که باید برای آینده کشورشان تصمیم‌گیری کنند.

بازار سرمایه در انتظار تعدیل نرخ سود و تسهیلات بانکی است

به گفته احمدزاده‌اصل، پس از اجرایی شدن توافقات هسته‌ای و تأثیر واقعی آن بر اقتصاد، فعالان بازار سرمایه براساس گشایش‌های اقتصادی که ایجاد می‌شود، انتظار تعدیل نرخ سود و تسهیلات بانکی و کاهش قیمت تمام شده پول را دارند.

اختلاف برداشت غرب از بیانیه لوزان قابل پیش‌بینی بود/ تناقض آشکار در سخنان اوباما

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برداشت‌های متفاوت غرب از بیانیه لوزان گفت: بیاناتی که بعد از مذاکرات از سوی مقامات کاخ سفید مطرح شد قابل پیش‌بینی بود.

افزایش جذب سرمایه‌های خارجی با توافق هسته‌ای

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مهمترین تأثیر توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌های بین‌المللی افزایش سرمایه‌گذاری خارجی است.

بهترین عیدی مقام معظم رهبری به دولت از نگاه رئیس‌ جمهور

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی نام‌گذاری سال ۹۴ تحت عنوان «دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی» را بهترین عیدی از سوی مقام معظم رهبری برای دولت و ملت توصیف کرد.

افق پیش‌روی بازار سرمایه در سال ۹۴

به گفته یک کارشناس بازار سرمایه، برداشته شدن تحریم‌ها یکی از عوامل مهمی است که می‌تواند بازار سرمایه را با رونق همراه کند.

عربستان نگران گسترش نفوذ جمهوری اسلامی است/ غرب علاقه‌مند تهاجم غیرقانونی آل‌سعود

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی با اشاره به انگیزه عربستان برای حمله به یمن گفت: آل سعود تصور نزدیکی حوثی‌ها با جمهوری اسلامی ایران را برای خود یک تهدید می‌داند.

همکاران شبکه بانکی جهت تحقق شعار سال ۹۴ تلاش کنند

رئیس‌کل بانک مرکزی طی نامه‌ای به مدیران عامل بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی از آنان خواست تا با اتخاذ تدابیر مناسب برای تحقق شعار سال ۹۴ تلاش کنند.

captcha