مأموریت جهاددانشگاهی در تعامل با دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها تعریف می‌شود
کد خبر: 3112979
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
قادری:

مأموریت جهاددانشگاهی در تعامل با دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها تعریف می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با تأکید بر تعامل سازنده نهادها و ادارات گفت: مأموریت جهاد دانشگاهی در تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها تعریف می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به‌نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان محمدقادر قادری، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در دیدار نوروزی خود با امام جمعه بیرجند گفت: نوروز جشن بزرگی برای شروع سال جدید است که تقارن آن با فصل بهار و نو شدن طبیعت، جلوه بسیار زیبایی ایجاد می‌کند.



وی با بیان اینکه ذات دین مبین اسلام نیز با جشن و شادمانی گره خورده است، بیان کرد: از آنجایی که یکتاپرستی اصولاً زیباست؛ خداوند را شاکریم که از تلفیق دین و تمدن غنی برخورداریم.



رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نامگذاری سال 94 را از سوی مقام معظم رهبری درایتی هوشمندانه عنوان کرد و افزود: در شرایط فعلی دولت نیازمند همراهی و همدلی مردم است که این نامگذاری می‌تواند نشانه‌ای برای شروع یک سال خوب باشد.



قادری، جهاد دانشگاهی را یک نهاد برخاسته از  انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: مأموریت این نهاد در تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها تعریف می‌شود .



وی با بیان اینکه مأموریت‌های جهاد دانشگاهی در خراسان جنوبی با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: این نهاد  با کمترین بودجه دولتی در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوارانه گام برمی‌دارد.



یادآور می‌شود، در این دیدار جمعی دیگر از مدیران دانشگاهی استان از جمله رؤسای دانشگاه‌های بیرجند، پیام نور، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، علوم پزشکی و صنعتی نیز حضور داشتند.

captcha