مسئولان برای رفع مشکلات جانبازان تمام تلاش خویش را به کارگیرند + عکس
کد خبر: 3306612
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
امام جمعه کوهسار:

مسئولان برای رفع مشکلات جانبازان تمام تلاش خویش را به کارگیرند + عکس

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی گفت: مسئولان نظام باید برای رفع مشکلات جانبازان، این سندهای ایثار تمام تلاش خویش را به کار گیرند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی، امام‌جمعه کوهسار استان البرز در مراسم شب خاطره جانبازان دفاع مقدس، گفت: جانبازان عزیز ایران اسلامی مایه افتخار و مباهات جامعه ما هستند و مسوولان نظام باید برای رفع مشکلات این سندهای ایثار و شهیدان زنده تمام تلاش خویش را به کار گیرند.

وی افزود: جانبازان پرچمداران به حق حضرت ابوالفضل العباس(ع) هستند و در زنده نگه داشتن و پیروی از دستاوردهای این انقلاب همیشه پی‌شقدم بوده‌اند.

محمدی در در ادامه اظهار کرد: جانبازان یادگارانی از دوران جنگ و وفاداری به ارزش‌های انقلاب و راه نورانی امام راحل هستند که در صیانت از کشور و حیثیت ملت با ارزش‌ترین اعضای بدن خود را هدیه کرده‌اند.

وی با اشاره به فتح خرمشهر و عملیان ظفر آفرین بیت‌المقدس عنوان کرد: سربازان اسلام افتخارآفرین بودند و با این عملیات عظیم و سرنوشت‌ساز قدرت خود را به جهانیان نشان دادند و دشمن فهمید با این ملت نمی‌تواند مبارزه کند.

وی با بیان اینکه سربازان اسلام در دوران دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند و با تمام توان در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند، اظهار کرد: امروز هم در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی شما رزمندگان اسلام و ایثارگرران در این جبهه هم در مقابل دشمن بایستید و از جوانان و خانواده‌هایی که در معرض جنگ نرم قرار دارند دفاع کنید.

رئیس شورای فرهنگی عمومی کوهسار در ادامه یاد آور شد: امروز فرهنگ ایثار و شهادت جهانی شده و بسیاری از کشورهای مستضعف دنیا با الهام گیری از این فرهنگ و مکتب امام خمینی(ره) به جهاد در مقابل دشمنان و حاکمان دست نشانده استکبار در منطقه می‌پردازند.

در ادامه عباس کیایی، بهزاد فلاحت‌پیشه، مرتضی کبیری و پالیزگیر خاطراتی از دوران دفاع مقدس نقل کردند.

یادآور می‌شود، این دیدار روز جمعه اول خردادماه سال جاری پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شب میلاد با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت ابالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز با حضور جانبازان دفاع مقدس در دفتر امام جمعه بخش چندا و شهر کوهسار برگزار شد.

captcha