برگزاری ۸۲۰ کلاس قرآنی در کانون‌های مساجد کردستان
کد خبر: 3313917
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

برگزاری ۸۲۰ کلاس قرآنی در کانون‌های مساجد کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس فرهنگی - هنری کانون‌های مساجد کردستان از برگزاری ۸۲۰ کلاس قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد سطح استان خبر داد.

رحمان غریبی، کارشناس فرهنگی - هنری کانون‌های مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۱۳ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعال است. ۸۲۰ کلاس قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد سطح استان برگزار می‌شود و کلاس های قرآنی در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، قرائت، ترجمه و تفسیر قرآن دایر است.
کارشناس فرهنگی - هنری کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به استقبال جوانان از کلاس‌های قرآنی بیان کرد: کلاس‌های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان امسال با فصل اوقات فراغت دانش آموزان همزمان شده است که این امر موجب استقبال هر چه بیشتر از این کلاس‌ها شده است.
وی عنوان کرد: انس و الفت با قرآن کریم به ویژه در ماه مبارک رمضان موجبات هدایت و روشنگری در تمام مراحل زندگی انسان را فراهم می‌سازد و موجب می‌شود تا انسان درست را از نادرست تشخیص دهد.
کارشناس فرهنگی - هنری کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به اینکه تهیه و تدوین زندگی نامه شهدای رمضان، برگزاری جلسات قرائت قرآن کریم و برپایی نمایشگاه‌های قرآنی از دیگر برنامه‌های ما در این ماه مبارک است،یادآور شد: علاقمندان می‌توانند در این برنامه‌های قرآنی شرکت کنند.

captcha