مدیریت جهادی حلقه مفقوده دستگاه‌های اجرایی است
کد خبر: 3314175
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع):

مدیریت جهادی حلقه مفقوده دستگاه‌های اجرایی است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با بیان اینکه حلقه مفقوده تمامی دستگاه‌‌های اجرایی کشور عدم مدیریت جهادی است، گفت: شش مؤلفه کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم در انجام کارها، درایت و تدبیر که از سوی رهبر معظم انقلاب برای همگان تعیین شده است، باید سرلوحه امور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یکشنبه، 24 خردادماه در جمع نخبگان و مسئولین سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: مدیریت جهادی حلقه مفقوده دستگاه‌های اجرایی است که باید با دقت به آن توجه کنند.

وی بیان کرد: 6 مؤلفه کار، تلاش، محاسبه باخدا، علم در انجام کارها، درایت و تدبیر که از سوی رهبر معظم انقلاب برای همگان تعیین شده است باید سرلوحه امور قرار گیرد و این مؤلفه‌ها در عرصه مدیریت جهادی مورد توجه باشد.

ابوحمزه ادامه داد: بر اساس کارهای پژوهشی که توسط سپاه انجام شده است، سه موضوع اعتقادی، فرهنگی و اقتصادی اصلی‌ترین عوامل گرایش جونان به منکرات است بنابراین مدیران دستگاه‌های استان باید با چاره‌اندیشی برای کمتر کردن این معضلات در بین جوانان، تلاش کنند تا با بهره‌گیری از راهنمایی‌های رهبری معروفات را بیش از پیش در سطح جامعه رواج دهند.

دبیر ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر استان همدان تصریح کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی استان، انتقاد سازنده، و مطالبه‌گری مردم از این دستگاه‌ها می‌تواند مدیران را در پیشبرد اهداف بسیار کمک کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه عبور از خطوط قرمز نظام که رهبری آن‌ها را تعیین می‌کند به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست،اظهار کرد: پیروی از منویات حکیمانه رهبر انقلاب می‌تواند دانش آموزان را در همه زمینه‌ها بیمه کرده و آینده نظام و انقلاب را تضمین کند.

captcha