برگزاری مراسم لیالی قدر در ۷۶ مسجد مریوان
کد خبر: 3323120
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

برگزاری مراسم لیالی قدر در ۷۶ مسجد مریوان

گروه اجتماعی: کارشناس امور فرهنگی و مسئول امور مساجد اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: مراسم لیالی قدر با حضور مردم مسلمان و متدین مریوان در ۷۶ مسجد این شهر برگزار می‌شود.

آرام عباسی، کارشناس امور فرهنگی و مسئول امور مساجد اداره تبلیغات اسلامی مریوان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: شب‌های قدر اوج معنویت رمضان است، شب‌هایی است که زندگی مومن در آن سراسر رنگ خدا می‌گیرد، پهنه‌ای است که روزه‌دار، بر آن می‌ایستد و بر همه ما سوای حق پشت می‌کند و در خلوت پر راز شب با عبودیت محض در پیشگاه خدا همه چیز و حتی خود را به فراموشی می‌سپارد.
وی افزود: به‌همین مناسبت در ۷۶ مسجد شهر مریوان لیالی مبارک قدر برنامه‌های رازونیاز و مناجات با حق تعالی و نیایش باحضرت دوست تا اذان صبح برگزارخواهد شد.
کارشناس امور فرهنگی و مسئول امور مساجد اداره تبلیغات اسلامی مریوان بیان کرد: مراسم معنوی ایام الیالی قدر و سالروز شهادت حضرت امام علی(ع) نیزدر حسینیه شهرستان مریوان برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: مردم شهرستان مریوان از برنامه‌های معنوی این ماه استقبال بسیار خوبی کرده است و مساجد نیز با برگزاری کلاس‌های قرآنی و و برگزاری نماز تراویح بر رونق آن افزوده‌اند.

captcha