روز قدس،روز فریاد حق‌طلبی مسلمانان بر علیه باطل است
کد خبر: 3325560
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

روز قدس،روز فریاد حق‌طلبی مسلمانان بر علیه باطل است

گروه سیاسی: فرماندار شهرستان مریوان گفت: همه باید فراموش نکنیم که روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز امت بزرگ اسلامی و روز فریاد حق‌طلبی مسلمانان بر علیه باطل است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمد فلاحی،  فرماندار شهرستان مریوان دیروز، 17 تیرماه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز جهانی قدس که با حضور مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس روز خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام مبنی بر فراموشی این مسئله بسیار مهم و خطیر است.
وی با اشاره به ضرورت هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس افزود: راهپیمایی یوم الله روز قدس در سال جاری به دلیل مغایرت با  عید سعید فطر یک هفته زودتر برگزار خواهد شد.
فلاحی بیان کرد: راهپیمایی یوم الله روز قدس جمعه در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان و با حضور گسترده و پرشور مردم غیور شهرستان مریوان همزمان با دیگر مناطق و شهرستان های کشور برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: همه باید هوشیار باشیم و فراموش نکنیم که روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز امت بزرگ اسلامی و روز فریاد حق‌طلبی مسلمانان بر علیه باطل است.
فرماندار مریوان تأکید کرد: روز قدس، مساله نخست جهان اسلام نمادی برای وحدت مسلمانان است که در قالب راهپیمایی روز جهانی تبلور عینی می‌یابد.
فلاحی در پایان با تأکید بر حضور هرچه باشکوه‌تر مسئولان و مردم شهرستان مریوان در این مراسم معنوی یادآور شد: باتوجه به شرایط خاص و جنایات اسکتبار علیه جهان اسلام در کشورهای عراق، سوریه و یمن به دست دشمنان اسلام درحال انجام است باید حضوری پرشورتر و راهپیمایی باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

captcha