مراسم لیالی قدر در 76 مسجد مریوان هر شب برگزار می شود
کد خبر: 3325982
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

مراسم لیالی قدر در 76 مسجد مریوان هر شب برگزار می شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: با حضور پرشور و گرم مؤمنان روزه دار در مریوان مراسم لیالی قدر در 76 مسجد این شهر در ماه مبارک رمضان هر شب برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس عابدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: شب های قدر اوج معنویت رمضان است، شب هایی است که زندگی مؤمن در آن سراسر رنگ خدا می‌گیرد.
وی افزود: به همین مناسبت در 76 مسجد شهر مریوان لیالی مبارک قدر برنامه های راز و نیاز و مناجات با حق تعالی و نیایش باحضرت دوست تا اذان صبح در حال برگزاری است. مراسم معنوی لیالی قدر و سالروز شهادت حضرت امام علی(ع) نیز در حسینیه شهرستان مریوان برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان بیان کرد: مردم شهرستان مریوان از برنامه‌های معنوی این ماه استقبال بسیار خوبی کرده است و مساجد نیز با برگزاری کلاس‌های قرآنی و و برگزاری نماز تراویح بر رونق آن افزوده اند.
وی با اشاره به فرا رسیدن روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور شد: حضور پرشور مردم در این روز بی شک دشمنان اسلام و جنایتکاران صهیونیسم غاصب را نا امید و مستاصل خواهد کرد.

captcha