تعامل دستگاه‌های اجرایی با جهاد دانشگاهی؛ عامل توسعه خراسان جنوبی
کد خبر: 3345798
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

تعامل دستگاه‌های اجرایی با جهاد دانشگاهی؛ عامل توسعه خراسان جنوبی

گروه اجتماعی: رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی آمادگی پذیرش هر نوع مأموریتی را دارد، بیان کرد: از آنجا که اعتماد مدیران به این نهاد غیر دولتی بیشتر از سایر مجموعه‌هاست، تعامل دستگاه‌های اجرایی با جهاد دانشگاهی می‌تواند عامل توسعه استان باشد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمد قادر قادری امروز،27 مرداد ماه در دیدار با مدیر کل پست خراسان‌جنوبی، با اشاره به پیشینه فرهنگی استان، گفت: استان خراسان جنوبی به‌ویژه شهر بیرجند که به‌عنوان شهر فرهنگی شناخته شده از پیشینه خوبی برخوردار است.



وی با اشاره به اینکه فرهنگ یک مقوله کارشناسی است، اظهار کرد: باید به امر فرهنگی در جامعه توجه بیشتری صورت گیرد زیرا فرهنگ زیر بنای تمامی امور دیگر بوده و استفاده هرچه بیشتر از خبرگان و کارشناسان ذر این زمینه امری ضروری است.



رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در 35 سال گذشته توفیقات خوبی کسب کرده، بیان کرد: جهاد دانشگاهی استان تا نقطه مطلوب که بتواند نمادی از جهاد دانشگاهی کشور باشد فاصله زیادی دارد.



قادری ادامه داد: در دوره مدیریتی یک سال گذشته توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی همواره دیدگاه اصلی اینجانب بوده، چرا که برای رشد و پیشرفت، باید نگاه‌مان به سرمایه‌های انسانی موجود باشد.



وی با بیان اینکه فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در تعامل با سایر دستگاه‌ها معنا می‌یابد، افزود: با توجه به خدمات جهاد دانشگاهی در سه حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگ می‌تواند خلأهای سایر دستگاه‌ها را پر کند.



رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی آمادگی پذیرش هر نوع ماموریتی را دارد، اظهار کرد: از آنجا که اعتماد مدیران به این نهاد غیردولتی بیشتر از سایر مجموعه‌هاست، ما خواهان تعامل بیشتر با مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم.



قادری یادآور شد: از آنجا که تعامل خوبی بین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و جهاددانشگاهی کشور وجود دارد امیدوارم شاهد ارتباط و همکاری خوبی بین این دو مجموعه در استان باشیم.



همچنین، در این دیدار حمید صابریان، مدیرکل پست خراسان جنوبی، با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد عمومی است،  گفت: این نهاد انقلابی با فعالیت ارزنده خود در جامعه با روحیه جهادی، الگوی خوبی برای بخش دولتی و خصوصی است.



وی با بیان اینکه نهاد جهاد دانشگاهی الگوی خوبی برای بخش دولتی و خصوصی است، بیان کرد: جهاد دانشگاهی در بین سایر نهادها کارنامه خوبی داشته و موفقیت‌های جهاد دانشگاهی مدیون روحیه جهادی که از ابتدای تأسیس داشته‌اند، است.



مدیرکل پست خراسان جنوبی با بیان اینکه همدلی و همبستگی بین مدیران از جمله ویژگی‌های مهم این استان است یادآور شد: شرکت پست به‌دنبال استفاده از ظرفیت‌های مهم جهاد دانشگاهی است که باید محور همکاری بیشتر اداره‌کل پست و جهاد دانشگاهی استان فراهم شود.

captcha