بانوان دستگاه‌های اجرایی فارس در «نجم» گردهم آمدند
کد خبر: 3372349
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

بانوان دستگاه‌های اجرایی فارس در «نجم» گردهم آمدند

گروه اجتماعی: نخستین دوره آموزشی طرح «نجم» ویژه بانوان دستگاه‌های اجرایی فارس به‌مدت چهار روز در محل دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نخستین دوره آموزشی طرح «نجم» ویژه بانوان دستگاه‌های اجرایی فارس به‌مدت 4 روز در محل دانشکده علوم قرآنی شیراز برگزار شد.
مهر محمدی، معاون فرهنگی ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر فارس امروز، 5 مهر در مراسم اختتامیه این دوره آموزشی گفت: ستاد امر به‌معروف فارس در نظر دارد این دوره‌های آموزشی را در تمامی اعضای شورای امر به معروف ونهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان برگزار کند.
وی در ادامه سخنان خود در این زمینه افزود: هدف کلی طرح نجم (نظام، جامع آموزشی معروف) تقویت حداکثریِ سلامت فردی، سازمانی و اجتماعی است.
محمدی ادامه داد: در طرح نجم افزون بر فراهم کردن زمینه شناسایی مصادیق معروف و منکر و تعیین بهترین شیوه‌ها با استفاده از ذخیره دانش فردی و سازمانی، فضا و بستری مهیا می‌شود که زندگی فردی - خصوصی وهمچنین زندگی اجتماعی  -حرفه‌ای کارکنان سازمان‌ها و ادارات نیز تأثیر پذیرفته و مقدمات لازم در جهت ارتقای سطح سلامت روان و افزایش کارایی و بهره‌وری میسر می‌شود.
بنا‌بر‌این گزارش، محمدجواد سلمان‌پور، رئیس دانشکده قرآنی شیراز نیز در این مراسم، انقلاب را  امر به معروف دانست و گفت: بعد از پیروزی انقلاب امر به معروف و نهی از منکر بزرگ شروع شد و اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی زنده بماند، باید این راه ادامه یابد.
وی جایگاه و عزت امروزی کشورمان را مرهون امر به‌معروف دانست و گفت: زنان نیز در این فریضه الهی نقش ایفا می‌کنند به طوری که زنان حافظان امر به‌معروف هستند.

captcha