شب خاطره در مسجد جامع بعث تهران رقم خورد
کد خبر: 3374642
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

شب خاطره در مسجد جامع بعث تهران رقم خورد

کانون خبرنگاران نبأ: شب خاطره به مناسبت هفته دفاع مقدش شب گذشته 7 مهر‌ماه با حضور صابر خراسانی در مسجد جامع بعثت تهران برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، شب گذشته 7 مهر ماه مراسم شب شعری به مناسبت هفته دفاع مقدس در فضای آزاد مسجد جامع بعثت واقع در بزرگراه ستاری برگزار شد.

صابر خراسانی، شاعر و مداح اهل‌بیت(ع) یکی از میهمانان این مراسم بود که به اجرای برنامه پرداخت؛ این مراسم با اجرای سید‌جواد هاشمی و با حضور سردار دکتر محمد طهرانی‌مقدم، برادر بزرگوار پدر موشکی ایران سردار حسن طهرانی‌مقدم و خاطرات یادگاران هشت سال دفاع مقدس در کنار مسئولان شهرداری و شورایاری برگزار شد.

نیروهای بسیج حوزه مقاومت 115 لیله‌القدر شبی به یاد ماندنی را برای میهمانان در کنار حضور پر شور مردم رقم زدند.

 این مراسم که به همت حوزه مقاومت بسیج 115 لیله القدر و با مشارکت شهرداری تهران و شورایاری منطقه 5 بعد از نماز مغرب و عشا برگذار شد و تا ساعت 21:30 ادامه پیدا کرد .

در خلال مراسم در ایستگاه‌های صلواتی اطراف مراسم از مردم پذیرایی به‌عمل آمد؛ بیشترین استقبال مردم از اجرای صابر خراسانی و اجرای شعر زیبایی در وصف امام رضا (ع) بود که مورد توجه مردم قرار گرفت و در هنگام خروج ایشان تعداد زیادی از نوجوانان تقاضای ثبت تصویری در کنار ایشان را داشتند که با خوش‌رویی اجابت کردند.

در خلال مراسم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خانواده شهدا مسئولین شهرداری منطقه و تهیه کننده فیلم اخراجی های یک روی صحنه حضور پیدا کردند و خاطرات دوران جنگ تحمیلی را برای مردم بازگو کردند.

محمدعلی نادعلی

captcha