جهان استکبار درصدد از بین رفتن تفکر قرآنی و عاشورایی است
کد خبر: 3389282
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

جهان استکبار درصدد از بین رفتن تفکر قرآنی و عاشورایی است

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: جهان استکبار درصدد از بین بردن تفکر قرآنی و عاشواریی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان شامگاه یکشنبه، 26 مهرماه در همایش بصیرتی مداحان و هیئات مذهبی استان کردستان که در سالن اجتماعات شهید رحمانی سپاه بیجار برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم، بر ادامه راه، آرمان‌ها و اهداف قیام عاشواریی امام حسین(ع) تأکید کرد.
وی با بیان اینکه اکنون دنیا تشنه مکتب و تفکر حسینی است، افزود: امام حسین را نباید منوط به دوره‌ای از تاریح جهان اسلام دانست چراکه امام حسین(ع) یک مکتب و فرهنگ است و باید هر روز ما، عاشورایی، حسینی و کربلایی باشد.
حجت‌الاسلام آزادیخواه بر ترویج تفکر عاشورایی و حسینی در هیئت‌های مذهبی و ارتقای شعور حسینی در کنار شور حسینی تأکید و بیان کرد: گرفتن شعور حسینی از هیئات مذهبی و مراسم‌های عزاداری حسینی از اهداف دشمنان اسلام است.
وی افزود: اکنون استکبار جهانی کمر همت را برای از بین بردن تفکر قرآنی و عاشواریی بسته است و برماست که با ترویج تفکر قرآنی و حسینی در هیئات مذهبی به استکبار نشان دهیم که این اهداف، خیال باطلی بیش نیست و تفکر قرآنی و شعور حسینی از شاکله اسلام ناب محمدی ناگسستنی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بر زیر نفوذ داشتن تمام لایه‌های جمعیتی توسط هیئات مذهبی تأکید و بیان کرد: هیئت‌های مذهبی باید ترویج تفکرات اسلامی، حسینی و آشنا‌سازی جوانان از حیله‌گری‌های دشمنان را در رأس امور و از اهداف والای خود قرار دهند.
وی نسبت به ترویج فرهنگ غرب و رخنه آن در زندگی مسلمانان به ویژه ایرانیان از طریق سریال‌های فارسی زبان شبکه‌های ماهواره‌ای هشدار داد و بر آگاه‌سازی اذهان مردم از طریق هیئت‌های مذهبی با خطرات اینگونه شبکه‌ها و فعالیت‌های دشمن علیه اسلام تأکید کرد.
حجت‌الاسلام آزادیخواه به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر این که یک جبهه فرهنگی انقلابی را تشکیل دهیم اشاره و عنوان کرد: با تشکیل جبهه فرهنگی و انقلابی می‌توان در برابر جبهه فرهنگی دشمنان ایستاد.
وی به هفته اول محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر اشاره و بیان کرد: ما در احیای این فریضه الهی تاکنون ضعیف عمل کرده‌ایم و در بسیاری از جاها از جمله مقابله با بی‌حجابی و برخی از منکرات دیگر سکوت کرده‌ایم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه خواستار محتوایی بودن برنامه‌های هیئت‌های مذهبی شد و یادآور شد: عزاداری‌های ایام محرم باید با عرف جامعه همسو باشد.

captcha